08 May 2009

Festivalul Filmului European

...a inceput ieri, cu Gomorra, pe care l-am vazut din randul 4, ceea ce m-a facut sa tresar de cam multe ori si sa am mereu impresia unui pericol iminent aflat in vecinatatea incomoda a tamplei drepte. Filmul mi-a placut, insa as fi vrut sa intru mai mult in povestea fiecaruia dintre personaje, inainte de a le privi moartea. Cum aproape toti mor, poate e mai bine ca nu m-a ajutat nimic sa ma atasez de ei. Altfel as fi suferit, pe langa ca ma simteam amenintata si urmarita de niste kalashnikoave si ce-or mai fi fost.
Programul festivalului e foarte generos, mi-au fost recomandate cel putin 20 de filme tari. Am incredere in selectia lui als, asa ca o sa merg pe mana lui si pe mana lui Lucatoni, care mi-a insemnat cu stelute rosii toate filmele pe care trebuie sa le vad.
Luca recomanda cel mai abitir Acasa si Plajele lui Agnes.

2 comments:

Anonymous said...

am văzut gommora, mi s-a părut cam greoi filmul, dar cu personaje destul de interesante))

http://editorcassh.blogspot.com/2009/05/62nd-cannes-film-festival-official.html

smith john said...

Super blogul !
Trailer+film+subtitrare filme gratis 2009
http://filme-gratis-2009.blogspot.com Intra si vezi !
Bafta in continuare !