04 August 2008

Massive & Martina - unfinished sympathy

Un trip reusit, cu lumina putina si o scenografie interesanta. Despre libertate si drepturi, desi in continuare nu-s adepta culturii de stadion sau de televizor. Dar a fost o atmosfera interesanta si am vazut oameni care erau acolo intr-un fel care mi-a lipsit in ultimul timp.
De fapt, desi a fost cam scurt, a fost o calatorie fara capete, un fel de roundabout care m-a tinut in acelasi loc si in aceeasi stare timp de o ora si jumatate: nu am mai dansat ca altadata, nu m-am ridicat si nu am cazut, am plutit in acelasi ritm, again'n'again, intorcand din cand in cand capul sa vad oamenii cu gura cascata din spate.
M-am plimbat in cerc, in trip si in hop, mi-a placut mai ales Teardrop, eh, poate ca eram si intr-o anume stare..... nu mi-a placut ca s-au intors atat de scurt si de impersonal, fara la revedere, ca un exit brutal din roundabout, inainte sa ametesc total.
Lucatoni s-a tripat pe Martina si mi-a dat link de dimineata, sa reintram in atmosfera. Eu am ales altceva, ceva clasic, mai de calatorii:



si acel Massive care m-a agatat:

1 comment:

perfidius smith said...

bineee de tooot! martina ma refer.