04 July 2008

Job Application

Attn: Damian Draghici (and brothers)
Re: Dansatoare - pozitie disponibila



Stimate Dle Draghici,

Intai de toate, permiteti-mi sa va cer scuze pentru dezinteresul si aroganta cu care v-am tratat initial manifestarea culturala artistica de aseara de la Arenele Romane, nedorind sa ma prezint decat dupa ce am primit gratis invitatie VIP. Marturisesc ca nu am mai vazut atata lume pe Arene de la Placebo (un alt grup vocal instrumental, se imbraca in negru, se dau cu negru la ochi, trebuie sa ii stiti!). Asa, revenind... Motivul acestei scrisori de intentie este dorinta mea de a ocupa una din pozitiile de dansatoare in frumosul dvs ansamblu. Inteleg ca dvs si echipa concertati pe scenele festivalurilor de peste hotare, perspectiva care trebuie sa recunosc, ma incanta, nu neaparat pe motive de glorie, cat pe motive de mare amatoare de muzica rock, festivaluri afara, chitaristi, etc. Ah, si de raspandire a valorilor culturale tiganesti, desigur.

Va rog sa gasiti mai jos cateva motive pentru care cred ca ar trebui sa ma alatur formatiei dvs ca dansatoare tiganca, din buric si cu fuste si esarfe. De asemenea, atasez cateva fotografii de cand m-am deghizat in tiganca. Pardon, de la o petrecere am vrut sa zic, pentru ca eu nu ma deghizez, apar!

  • nume: Iulia - Laura (cu varianta "Iuliano!" - ca pe sora Nicoletei Luciu)
  • varsta: 27 (neimpliniti!)
  • constitutie sanatoasa, ten inchis, par lung negru, strungareata
  • car tuciuri, ceaune, corturi (chiar acum am unul in portbagaj), instrumente, amplificatoare
  • nascuta si crescuta in Berceni, copliarie petrecuta la bloc cu cei 8 copii ai Ninetei, femeie de serviciu pe scara
  • simt ritmic innascut (intrebati-mi prietenii)
  • temperament vulcanic (intrebati-mi fostii prieteni)
  • "parca ai crescut la satra" venit de la mama periodic
  • imprimeuri, flori, culori, esarfe, bratari si cercei - la greu, mancati'as
  • experienta in PR, marketing si banking (de nepretuit in show biz, am un project plan cu bullet points de a detrona "Clanul Spranceana")
  • am ticul verbal cu "frate" deci cred ca m-as intelege perfect cu fratii dvs
  • nomada din fire, descurcareata, priceputa la combinatii si iubitoare de veselie si antren

Sper ca background-ul si motivarea mea sa me recomande pentru un job de dansatoare in echipa dvs si astept cu interes o viitoare colaborare. Am uitat sa zic ca publicul, ca si camera, ma iubeste!!!

Multumesc.

3 comments:

delia said...

asa o tiganca frumoasa e si pacat sa ramana somera! disearta, unde la Best???:)

Anonymous said...

si ai strungareatza, mincatziash!

Anonymous said...

suna de parc'ai fi balanata..

;-)