05 July 2008

B'estfest - prima impresie

Despre prima seara la B'estfest am de zis un singur cuvant: UNKLE! Sper sa ma insel si sa mai avem parte, dar cred ca o sa fie cel mai bun show din acest festival. Undeva intre explozia bass-ului si a tobelor, am vazut niste oameni care sunt profi, spectaculosi si plini de imaginatie.
Nu e de mirare ca printre ei a umblat si DJ Shadow, DJ-ul meu preferat dupa Kid Koala si ca oamenii au lucrat cu muzicieni de la Radiohead, The Verve, Metallica sau Massive Attack. Mi se pare ca exact asta ii caracterizeaza, faptul ca nu le e frica sa experimenteze, nu le e frica de granite si combina orice, folosind o instrumentatie sclipitoare si exploziva, care ar merge si pe rock industrial si pe trip hop.
Au fost excelenti, sunetul foarte bun, luminile foarte misto, un bun prilej de calatorii. De la Faithless n-am mai calatorit asa. Si se pare ca James Lavelle calatoreste cu un supersonic naucitor. De la Maxi mi-a ramas gustul unei calatorii cu un zepelin.

Nota de final: Ma inclin in fata celor de la Cypress, care au intarziat 30 de minue si au avut cea mai proasta sonorizare din festival, determinandu-i si pe prietenii mei sa se retraga catre Unkle.

2 comments:

Anonymous said...

cum zicea un domn beat odata ''nu vreau sa vorbesc in privinta detrimentului :)) ) dar mie mi-a placut la cypress hill

Ramona Gabar said...

Maei nu se pune, nu se pune!!! Matei a crescut cu Cypress si e fan, deci nu poate fi obiectiv.
Pe de alta parte, sunt super convinsa ca a fost tare la Cpress si ca oamenii cunosc cu muzica si show-ul, i-as fi vazut si eu daca n-ar fi concurat cu Unkle.