06 July 2008

Cu cine umbla pisica neagra?

Baietii suspinau aseara dupa pisica in negru, balerina, frantuzoaica si seducatoare in aceasi timp. L-am vazut pe Cristi Luca fascinat si facand ture pana in fata scenei, s-o vada mai bine. Si, ce-i drept, pisica avea niste miscari, ce-i al ei e-al ei. Plus ca am inteles de unde vine mitul "femme fatale" cand pisica neagra a soptit intr-o engleza cu puternic accent francais: "Du iu uan MOR?" si da, as fi vrut si eu mai mult, mai ales ca mi-am amintit de un zambet anume pe "In a manner of speaking", un zambet de mai demult, de cand mi se parea mie ca baietii rai zambesc rar.
Pentru ca Lucatoni s-a amorezat de pisica frantuzoaica si ar fi vrut ca si ea, ca Janis, sa-si aleaga 2-3 masculi pentru afterparty in culise, am vrea sa stim: cu cine umbla pisica in negru de la Nouvelle Vague? Eu am zis ca umbla cu un campion mondial la schi fond, astia ca nu si nu, ca umbla cu vreun scriitor, la o adica sa aiba si criticii de film o sansa acolo......
Nouvelle Vague a fost asa, cu poveste, un pic teatral, lasciv, excitant de-a binelea si foarte suav. Nu-mi pare rau de Kaiser Chiefs, planuiesc sa-i mai vad. Dar la Nouvelle Vague oamenii au dansat si au zambit si s-au indragostit si au visat, mmmmm, la frantuzoaice in matase, tolanite pe satin verde. Cred.
Astept Stereophonics pentru poeziile lor fermecatoare si pentru ca si noi fetele, avem motanii nostri. Mrrrrr.........

No comments: