04 July 2008

Damian Draghici si arta featuring-ului ca nuca-n perete

Am fost si noi cu fetele si cu Matei la acesti Shukar Collective ai Europei, pe numele lor de scena Damian Brothers..... Ce sa zic eu despre ei ca sa pastram corectitudinea momentului? N-o sa zic decat de invitatii speciali, ca merita.

Eu n-o inteleg cateodata pe Maia Morgenstern, desi in general o inteleg, dar am mai vazut-o pe aratura si al'data. E frumos sa reciti poezii, dar sa vii la un concert pentru 4 versuri pline de patetism in fata unora pusi pe baut bere si dat din buric.... enfin. Deci am inteles ca a venit tocmai din State special sa ne zica noua o poezie, ceea ce n-am apreciat la justa valoare si ma caiesc.
Dupa care au mai cantat un pic, dupa care a venit un ficiuring cu Puya. Si....nu stiu cum sa zic, dar Puya nu e frate in tripul meu. Deci eu si cu Puya in universul asta nu ne intersectam energiile nici cand zice de bani nici cand zice de cartier. Nu-mi place nici de ochii lui albastri nici de accentul lui asheeeaaa!!!
D-abia ce plecase Puyaaaa si numa' ce-mi revenisem, ca urca pe scena alt talent international invitat la ficiuring, o duduie gen Trio Galax nu-stiu-de-unde-a-rasarit, intr-o rochie de cantat la bodega in Satul de Vacanta din Mamaia si o coafura-bucle de nunta la Fetesti asijderea. Baaai, frate, si cand o-nceput duduia sa urle, manca-v-as!!!! Mi-a parut rau de ea, am zis saracuta, ce nasol au invatat-o la Conservator acolo!!
In rest, cand n-au avut ficiuringuri asa jenante, mi-a placut cum au dansat fetele alea 5-6 cate erau, foarte misto. Si-mi mai place de Damian Draghici un pic, are o energie care il face interesant.

No comments: