09 June 2008

Dati-mi un pat, ca adorm da-n-picioarele

Am intrat in uichend de joi, de la Goldfrapp si de atunci n-am mai dormit cum trebuie, astfel incat, in clipa de fata, sufar nu numai de enervanta amnezie cunoscuta, dar si de oboseala si extenuare psihica. La Goldfrapp mi-a placut, cat si la Addictive TV, care m-au pus un pic mai mult in miscare la dans, socializare si voie buna.
Vineri la Brasov nu mai stiu ce am facut, intrucat asta e cu amnezia, n-ai cum s-o mai dregi. Cred ca a fost un fel de intrunire in cerc restrans. Sambata stiu sigur ca am facut karaoke, intrucat nu poooot sa uit ca am masacrat ca la carte The Scientist, Hotel California, Ironic si Jolene. Uffff, va zic, am cantat cam cum dansa Elaine.
Duminica am fost la un parc acvatic din Brasov la: piscina, sauna, impachetari cu namol, masaj, reflexoterapie, tobogan, dus finlandez, jacuzzi, exagerez, grota cu proiectii, tripant, dupa care de-abia imi mai miscam mainile, as fi adormit mergand. Plecand inapoi la Bucuresti, m-am dus sa imi vizitez prietenii la Street Delivery si i-am ajutat sa stranga un fel de liliac colorat pe care il intinsesera prin aer. In consecinta zic asa: joi am adormit pe la 2, vineri pe la 4, sambata pe la 5, aseara pe la 2. Daca supravietuiesc, ma duc sa sustin baietii, ca se intalnesc cu Henry si Lilian Thuram si au nevoie.
Hai Romania!!!!! cum ar veni si, vorba lui Gigi, Dumnezeu vrea ca Romania sa fie campioana europeana si George Becali da bani la copiii saraci, sa aiba si ei o biserica unde sa se roage departe de tara nu ca zdreanta aia de Lavinia Sandru.

No comments: