10 June 2008

Cipuri cu complimente

Aseara Iulia ne-a povestit ca un domn i-a oferit niste brain waves la Rock am Ring, ceea ce m-a bulversat un pic, pt ca asta inseamna ca inghetata, sucurile si florile sunt depasite si de acum vom incepe sa fim curtate cu cipuri si unde magnetice si cu picnicuri la marginea drumului. Mi-am amintit ca pe aceste brain waves mi le-a introdus un amic acum cativa ani si dupa aia am fost tripata vreo doua saptamani. Placebo sau nu, la mine a functionat cat sa nu ma apuc sa fac propaganda si cat sa nu ma subjuge definitiv si irevocabil. In orice caz, am stat vreo doua ore, si eu si Lavinia, cu gura cascata ascultandu-l pe Bogdan Voinescu povestind despre aceste unde sonore care actioneaza asupra creierului pe principiul cutiei de rezonanta si care produc efecte din cele mai diverse, fiecaruia dupa nevoi si posibilitati. Cum zice si pe site: "Just put on the earphones and let BrainWave Generator take you to the state of mind you want." Simplu si eficient, mai ieftin ca unele substante, mai sigur decat sexul neprotejat si mai rapid decat terapiile conventionale.
Nu mi-as fi imaginat niciodata ca va veni vremea cand fetele dragute vor primi brain waves si complimente.
Pe acelasi trip si un pic mai serios, ca analfabetismul tehnologic imi pare mai grav decat tehnologizarea romantismului, Roli ne povestea acum o saptamana ca in Germania s-a propus in Parlament o lege care zice ca sa nu ii mai invete pe nemtii mici la clasa I sa scrie de mana, pe rezonul ca oricum n-o sa le mai foloseasca la nimic in viata. Sa-i invete direct sa scrie la tastatura. Asta nu prea mi s-a parut amuzant, ca o vad, adica se apropie, e plauzibila.
Imi place teribil ca am mai prins un pic de timp in care oamenii se strang in brate, plang si dau flori. Hell of a privilege!

No comments: