05 June 2008

Happy dreaming of little green spots

Sambata o sa vizitez o casuta care ma intereseaza din punct de vedere locativ si imobiliar. Daca in viata mea soarta o sa ma aduca vreodata in situatia de a avea casa mea cu gradina mea, cu trei caini ai mei si cu o bicicleta galbena/rosie/portocalie sprijinita de gard, atunci va zic, Bucurestii pot sa-i gazduiasca pe Chaplin si Einstein ca holograme in piata universitatii, sa aiba un loc de intalnire cu extraterestri mov si taverne cu dream machine-uri la piata amzei, eu am plecaaaat!!


Ufff, ce nostalgie! Vara la birou e ca iarna fara soba si pisicile fara par. Bejaneeee!!! unde-i multiplicatorul ala, sa trimit o Ramona si la mare, una in Iezer si una in Sardinia, ma??








6 comments:

Iulia said...

v-ati prins ca asta mica ne sugereaza asa usor cum vrea ea bicicleta acuma, de ziua ei... :)

Anonymous said...

casuta noastra, cuibusor de nebunii, te asteapta ca sa vii,tralalalala.
imi vine sa cant, adica nah, sunt fericit :)

Crisa said...

Si eu aflu de pe blog. Cum e asta? Sa vezi discutie azi pe Posada!

Anonymous said...

De unde ştiai tu ca mie îmi plac pozele cu biciclete şi case?:), şi bicicletele rezemate de case şi transperantele de lemn...şi...tu ai facut fotografiile?
Eu mi-s Alina Z...care a ajuns cu ochii pe aici datorită unui link de pe blogul Deliei. Nice meeting! Aş vrea sa pun link'ul vostru şi în curtea blog-ului meu, chiar dacă am pus acolo numai blog-uri ai unor oameni pe care îi cunosc: fiţi voi "necunoscutele care se cunosc între ele". Cică nu se cere voie, dar io cer! Would you?

Ramona Gabar said...

Bine ai venit, Alina! Noua ne place de Delia, asa ca probabil o sa ne placa si de tine, si tie de noi, si uite asa se naste dragostea cosmica la care viseaza Gabriel. Cum care Gabriel?? Hai, nu va faceti ca nu-l stiti! :))

Delia said...

hiii, ma simt ca si cum as fi nasit aceast spatiu:))