26 May 2008

Ah! Noroc cu Woody Allen!


Iulia a insotit-o pe Ramona la Movieplex si urmarind Scoop, a avut o mare revelatie...

Nu insist pe film, ca a povestit Ramona in postul anterior. Eu vreau doar sa va spun voua domnilor aristocrati britanici, inalti si cu gropite, care aveti Stradivarius-uri acasa, inotati la cluburi cu circuit inchis, organizati garden party-uri in the city residence sau in the country mansion, care aveti zambet fermecator, oferiti diamante cado, faceti complimente si declaratii timizi si incantatori ca you lost me as a fan! Da, stiu ca aveti si cai. Degeaba! Dintre care Scarlett Johansson asta (care oricum ma intrece in toate cele), a patit-o pe pielea ei de la un un fiu de lord (Hugh Jackman). Domnul, dupa ce ca frecventa prostituate le mai si omora! Si dupa isi omoara si iubita, aruncand-o din barca (spoiler: ma rog, ea se salveaza)! Regret, dar eu tin la viata si la promiscuitatea mea!

So... we're history! Va zic si voua, cum i-am zis si lu' Adrian Mutu: nu ma mai cautati! Prefer un tanar care sta la Obor si vede lebede de gheata!

2 comments:

Anonymous said...

Să nu'mi spui că şi ţie îţi place Cătălin Matei?!:)...stă la Obor?hm...

Iulia said...

:) ah, ce draguta esti! nu, desi numele imi suna cunoscut... :)