26 May 2008

parada muzicala cu lupi

Scurt, ca n-am timp, plus ca sunt foooooaaaarte entuziasmata si mi-e frica de penibil. Deci: mie imi place mult o trupa de le zice Wolf Parade. Domnii sunt canadieni la origine (nu stiu daca si in simtiri) si wiki zice ca Arcade Fire aveau nevoie de un band in deschidere prin 2005 si l-au abordat pe Spencer Krug (asupra caruia revin). Numa' ca el nu avea pe atunci coechipieri, tocmai iesise din Frog Eyes, asa ca in cele cateva saptamani pana in tour si-a facut trupa si au pregatit piese cat de un album pe care sa le poata canta live.

Wolf Parade canta si acum, mie imi plac de mor, ma gandesc cum as putea sa o conving pe Ramona sa le trimitem un booking request pt toamna asta. Mai e o faza... ei au doi vocalisti: domnul Dan Boeckner si domnul Spencer Krug. Eu il prefer pe good ol' Spence cum ar veni, de-aia va si recomand mai jos, "I'll Believe in Anything". Acuma oamenii din jurul meu zic ca el nu e muzical, mie mi se pare naucitor. Si pentru ca nu numai ca e frumusel si canta de ma zbarlesc, mai e si spirit intreprinzator si si-a mai facut el acolo un proiect muzical pe numele lui Sunset Rubdown, pe care il recomand si mai abitir.

Avem asa, Sunset Rubdown cu For the Pier (live din concert):



Wolf Parade cu I'll Believe in Anything (cu Spencer vocal):



Wolf Parade cu This Heart's on Fire (cu Dan vocal):

No comments: