07 March 2008

The Darjeeling Limited!


Mie imi plac familiile. Serios. Si familiile cu probleme. Imi plac si coincidentele, repetarile, referirile si analogiile. Si situatiile extraordinare tratate cu calm si umor. Si tragediile tratate cu calm si umor. Si esecurile. Tratate, evident cu calm si umor...

Imi mai place neobinsnuitul. Care lupta insa in topul preferintelor mele cu banalul si cliseele, care ma incanta si ele, dar doar parodiate. La fel de tare gust si condimentele, idilele de vacanta, culorile puternice, diferentele culturale, road trip-urile si gentile Marc Jacobs pentru Luis Vuitton.

Ma mai dau in vant dupa povesti de dragoste neimplinite dar in care cel putin una din parti se amageste ca relatia e totusi speciala si va ramane in istoria 'what if-urilor'. Ipodul si cate o melodie repetata obsedant mi se par vitale in viata de zi cu zi. Ceaiul, limonada, penele de paun si privirile schimbate in liniste sunt de asemenea, de o importanta maxima.

Si am lasat pentru sfarsit organizarea excesiva, itinerariile programate, savoarea ignorarii itinerariilor programate, permanenta nevoie de accord, armonie si incredere.

Daca any of the above ring a bell sau fie, daca v-a placut The Royal Tenenbaums, atunci pasiti in India lui Wes Anderson cu incredere. The Darjeeling Limited va asteapta pe peron. Atentie la gentile mele de pe coridor, da?

No comments: