06 March 2008

La belle musique terrible

Pentru drumul spre Brasov de maine mi-am facut un folder special cu Feist, care incepand de azi dimineata mi-au cucerit inima si nu se mai opresc din zdranganit neuroni in capul meu. Trebuie sa-i stiti, nu-mi spuneti ca nu-i stiti, ii stiti sigur, sunt aia cu 1, 2, 3, 4, tell me that you love me more......nanana, na-na....
In fine, nici c-as sti ce merita pus aicea ca mostra si nota de subsol, intrucat toate sunt oau, deci am pus una de la mine, dupa care va duceti cu Feist pe youtube si le ascultati la rand, tan-nna-nanaaa:



Si dupa aia fredonam impreuna, eu conectata la laptop in trenul rapid, poate ne uitam si la un film daca ne gasim pe-acolo. Domnitelor le doresc sa uite ca exista zile speciale si sa fie fericite si maine si poimaine si in fiecare zi in care au pe cine sa imbratiseze si cui sa zambeasca si na-naaa-naaaa, uichend minunat!

No comments: