04 February 2008

Parerea mea!

Diversitatea e misto; nu v-ati plictisi teribil intr-o lume in care toti va seamana?
Ar fi nasol sa se epuizeze Versetele Satanice inainte sa apuc eu sa ajung la librarie, asa ca imi sunt simpatici aia care citesc in schimb Coelho.
N-as vrea sa va ingramaditi toti cu mine la Ota joi seara, sau sa ne batem pe bilete la concertele tari. Mie imi pare bine ca mai sunt pe lume si oameni care asculta Fuego si DJ Tiesto, da, ma bucur sincer, nu vreau sa ascultati toti Kid Koala si sa ne calcam in picioare daca mai vine in Romania.
Ma bucur ca unii merg la Mamaia vara si le place, ca n-as vrea sa vina si mai multi, mult mai multi decat ar incapea in locurile de obicei micute in care merg eu.
Imi pare bine ca exista Regia si discotecile, ca nu i-as vedea pe toti adunati in Frame.
Asa cum imi pare bine ca exista Tim Burton pentru mine, imi pare bine ca exista Spielberg pentru altii.
Daca mie imi place sa beau ceai, e foarte bine ca nu va place tuturor. Beti-va cafeaua in liniste, n-o sa ajungem sa le cumparam cu ratia!
Iar daca ne-ar placea tuturor labradorii, ce s-ar face bietii buldogi francezi, abandonati cu totii pe strazi?
E foarte bine asa.

2 comments:

Crisa said...

Genial si atat de corect! Mai am, mai am mai am.

Imi pare bine ca nu toata lumea rezoneaza la "Start wearing purple", fiindca n-as vrea nici un ruptul capului sa ies pe strada cu cizmulitele mele cu floricele mov si sa gasesc milioane de surori. Lasa asa, sa fie peste tot cizme negre de cu blanita.

Ramona Gabar said...

"cizme negre de catifea" cred ca ai vrut sa spui. ah, nu, de antilopa, ca alea sunt geniale, cizmele de antilopa cu blanita!!! desi, ma rog, Simina le-a amendat si pe dragele mele cizme de cauciuc, verzi cu modele albastru-marin....hmmmm, hmmmm....care totusi nu imi sunt mai putin dragi. si nici ea.