31 January 2008

Tamango si voie buna La Scena



Iulia si Ramona, insotite de Claudia, Matei si doi prieteni de pe alte meleaguri, au mers sa cante si sa danseze cu Tamango. De cantat n-au inteles cuvintele, de dansat era cam plin, dar s-au distrat dupa cum urmeaza.

Radio Guerrilla live si fara script, mai ales ca, parerea mea!, s-a cantat si s-a vorbit in proportii egale.
Tamango stie toata lumea cine e, ma cunoaste toata lumea, poate cativa dintre Dvs ma cunosc.
Canta cu lingurile, ca doar asa a devenit cunoscut: ca unul care stie sa cante la lingura. Avem acordeon, avem orga, dar nu-i avem pe Shukar Collective, care au plecat sa cante pe-afara si eu le-am zis sa plece, ca eu nu uit de unde am plecat si cant la cine le place. Se canta fara plan, drept pentru care ajungem pana la jazz si jive. Johnny si pianul s-ar fi incadrat bine.
Dupa o ora face pauza si zice ca trebuie sa fumeze o tigara, ca nu mai poate si s-o caute pe prietena lui, sa vada daca a venit. Cand se intoarce isi cere scuze Imi pare rau ca am intrerupt care de obicei nu intrerup si mai zice O sa cant pana la ultimul Dumneavoastra.
Si, vorba aceea, toti nu am crescut fericiti. Unii am crescut.
Eu am crescut putin fericita aseara, pentru ca - de ce nu? - muzica tiganeasca face sufletul sa creasca.
Later edit: In seara asta Suie in Studio Martin. Am primit bricheta de rezerva cu Betty Boop, tot din coffee shop-ul omonim. In Bucuresti e soare cu dinti de cateva zile. Iar aseara am ras cu lacrimi urmarind ceva genial. Nu va stric surpriza.

No comments: