28 January 2008

cum ne-am petrecut sambata seara 2. (cu poze)

Iulia si Ramona au participat la aniversarea prietenului lor Omar in Bamboo, loc unde au pasit pentru prima si ultima oara in viata lor si de unde s-au intors cu impresii (insotite de instantanee) despre aceasta experienta antropologica, pe care le vor relata mai jos, intr-o maniera haioasa, dupa cum v-au obisnuit:

Ginutzule,

Fata, imi pare ashea rau k nu ai putut sa vii sambata seara cu noi in Bamboo. Ti-ar fi placut mult. Poate dupa sesiune (apropos, sa imi aduci si mie cursurile la Management si la Relatii Internationale) o sa mergem impreuna, desi Codin Poponet mi-a zis ca e mai marfa la Bellagio ala nou de pe Stefan cel Mare, stii, bulevardul de il traversezi sa ajungi la Gaia, langa locul ala unde mai mergem noi sa ne punem strasuri in unghii. Cica e mai ca lumea k la Fratelli. Lol.

Ma grabesc acum ca trebuie sa ajung la solar si apoi la piscina la Mariott ca maine vine Bobby din Dubai si poate ne vedem.

La Bamboo a fost foarte tare. Locul e imens si are niste candelabre si mai imense (ce prostie ca doar nu e muzeu, desi nu stiu daca la muzeu au candelabre am auzit doar niste gacici langa masa noastra vorbind). La masa de langa noi era tipul asta Omar care isi sarbatorea ziua cu prietenii lui. Fata, deci erau unele acolo, trebuia sa le vezi... Se uitau incontinuu la noi toti oamenii de acolo si radeau. Si beau incontinuu! Il stii pe John? A trecut pe lange ele fata si ele au zis ca are cea mai urata camasa din lume!!! Si era cu camasa aia a lui din Plaza (aia de scrie Jhon cu auriu, cu paiete, pe spate). Ma rog, niste proaste... Ziceau incontinuu ca locul e mare si frumos dar ca pacat ca vin oamenii aia acolo si ca muzica cica e oribila. Fata, si au bagat numai haus, dar din-ala tare. Si la ele era nashpa, auzi. Au bagat pana si melodia aia cu "lick my pussy", atat de tare a fost muzica. Cred ca era un smeker la plantante! Daca iti vine sa crezi, cand i-au bagat pe luzerii aia de la Suie Paparude au dansat si ele. Aaaaa... si cand au mai pus o prostie de melodie, cu moldovenii aia de canta muzica populara nashpa, Zdub, Zdob sau cum ii cheama, au dansat si au cantat iara. Si au inceput sa urle si sa isi dea coate cand au bagat o muzica ciudata, cica inexes sau ceva, n-am inteles! Vai, ce penibil... La masa la ele erau si Oana cu Catinca, surorile Roman le stii, dar fetele astea de iti zic io de ele nu vorbeau cu ele. Si ca tot vorbim de prietene de-ale noastre, la masa de langa ele (apropo fata, sa vezi faza, aveau masa la vip, la separeuri, cu badigard si sampanie si artificii - cine le-o fi adus pe rockistele alea acolo?!!). Ashea, la masa de langa ele era Elena fato... Elena Basescu. Am vb un pic cu ea, dar mda, acuma ca nu mai e cu Andrei, nici nu prea mai avem ce sa ne spunem. Era cu Poponet. Iar astea de care iti zic io, o ignorau fata, comentau ca e penibila si ca are operatii estetice si se amuzau incercand sa identifice SPN-istii sau SPP-istii, habar nu am ce gadget mai e si ala. Si toata faza asta cu operatiile astea estetice... adica si ce? Ca doar toate am trecut prin asta, trebuie sa fim mai tolerante si toleranti, ca daca ne permitem si ne schimba increderea in lume, de ce n-am face-o.


Cam ashea a fost. Locul arata neschimbat, aceeasi oameni, aceeasi muzica, aceeasi atmosfera, doar fetele alea care nu faceau parte din peisaj. Plus ca nici nu imi amintesc sa le fi vazut prin nici o revista sau vreo reclama deci m-am saturat de intelectuale din-astea care cred ca sunt mai bune ca noi si ne privesc de sus. Plus ca io sunt foarte frumoasa, asa ca Ginutzule, am tot ce imi doresc.



Si le-am auzit la baie vorbind pe astea de iti zic io de ele. Auzi, cica locul e foarte frumos, pacat ca vin oamenii aia (adica noi, Ginutzule, mi-e rau! ) acolo si ca muzica e oribila. Si auzi ca noi toti si toate paream penibili si scoshi din cutie si artificial si needucati. Si ca nu era nici macar un om acolo cu care ele ar fi vrut sa se imprieteneasca (masa lor se exclude, inteleg). Dar ca le-a placut cum arata locul si le-a placut ca au fost cu Omar si prietenii lui.



Hai ca fug! Mi-a luat sor-mea cupeu' ca s-a dus la mall, asa ca alerg spre solar. Te pup si poate vii mai repede ca am vazut atatea lucruri super tari la Escada!!! Pupici dulci.



Lory










4 comments:

Anonymous said...

Lory, fata, si ce-au baut nashparlitele alea de radeau asa? ca sa luam si noi, ca suntem prea triste :)


foarte tare, frate - ca sa zic asa :)

Iulia said...

ginutzule, sa mor daca stiu! ca cocteiluri nu era! cre' ca beau bere, tu iti dai seama???!!
hai ca fug, ca sunt de pe iPhone, acilea in dorobanti la cafenea. pupici dulci. lorette

Anonymous said...

fata, io ma duc pana la biblioteca, vreau sa-ti fac o surpriza heloooo

Iulia said...

Mie sa nu imi vii cu Sophie Kinsella, ai auzit? Pt ca io citesc numai Coelho! Si pe Dragos Bucurenci! :) Pup, papusha!