25 January 2008

Happy Birthday, Prince Omar!


Omar e tipul pe care vrei sa il prezinti parintilor tai. Pentru ca e fermecator, face complimente, zambeste, a crescut cu guvernanta si a studiat in tari straine. Omar e tipul pe care vrei sa il introduci in grupul tau de prieteni. Pentru ca e haios, deschis, stie o groaza de lucruri, are mereu energie si il indragesti instantaneu. Omar e tipul pe care vrei sa il iei la cumparaturi. Pentru ca stie mai bine decat tine si la fel de bine ca Vogue ce ar trebui sa porti, la ce si de unde sa le cumperi. Omar te induioseaza cand vorbeste si in franceza si in engleza si in romana in acleasi timp, fara sa para afectat ci doar adorabil. Cand a nins, ne-a anuntat pe toti: "mon car est stuck, uff, ce nasol". :). Omar e misterios si oriental, sofisticat si inocent, inteligent si popcult icon!
Pentru Omar accept chiar sa ma duc maine seara in Bamboo (sau cum se scrie), loc unde nu am calcat in viata mea si nici nu aveam de gand vreodata, ceea ce va doresc si dvs (voi reveni cu un post suculent, a suivre...).


Pe Omar imi vine sa il imbratisez constant si sa il intreb despre conflictele din Gaza, scoala lui de design de la Londra, daca gri-ul este noul negru sau daca cizmele mele de cauciuc sunt prea roz.

Courtesy of Claudia, Omar imi si prieten si drag. Si pentru ca e ziua lui astazi, Omar baby, La multi ani!!! I am making you famous! :)


PS: Za fotografie est chez Ota and it has three of my dear amies, mais pas Ramona care nu stiu pe unde era. I assume ca io faceam poza.


No comments: