28 January 2008

Cum ne-am petrecut sambata seara 1.

In umbra postului genial al Iuliei pe care il veti citi cu lacrimi in ochi (de ras, speram, iar nu de emotie), vreau sa zic numai "doua cuvinte":

- Una la mana, Elena Basescu nu e asa frumoasa cum pare, dar dupa cat a investit, nici rau nu arata;
- Doi la mana, cum desosebesti niste buze cu implant de niste buze fara implant? Dar niste sani? Dar niste fese? Inainte de a veni la Bamboo, se cere sedinta la solar si la coafor?
- Trei la mana, am primit cel mai frumos compliment fashionistic de la Omar, care mi-a zis "Stii de ce imi place asa mult de tine? Pentru ca esti foarte Moulin Rouge!" dupa care a zis ca eu sunt foarte Chanel si Iulia e Dior. De aceea, tin sa ii intorc complimentul acestui baiat fin si inventiv si sa-i spun ca el e Youssef Kamoun combinat cu Christian Lacroix si ca mie subiectul haute couture nu mi se pare frivol, pentru ca la urma urmei si Andy Warhol si Edie Sedgwick au fost fashion icons;
- Patru la mana, va supun atentiei o singura poza, la care se adauga urmatoarele comentarii: iata aceasta poza de grup. E facuta la Madame Tussaud's, sectiunea "vedete Playboy".



No comments: