19 October 2009

temerara

nu stiu ce m-o fi apucat, adica ce dinte am avut impotriva urechilor mele, de le-am zis ia sa va prind intr-o carte de popularizare stiintifica. stiu, suna nasol. dar nu era chiar asa. am luat cartea numita ceasornicarul orb. wow, la inceput am zis ca o sa dorm cu ea sub perna, era super palpitanta. ca si cum m-as fi uitat la discovery. a fost un capitol intreg despre lilieci si a fost absolut fascinant. daca ati sti cat de multe lucruri nu stiam despre lilieci. adica stiam the basic stuff, cu ecolocatia lor de cartite zburatoare. dar mai sunt lucruri.
in fine, faza e ca acuma am intrat intr-un capitol mai complicat si nu prea mai inteleg mare lucru. as vrea varianta discovery kids, va rog. hai sa ne intoarcem la delfini si furnici-vizitiu, domnule dawkins, please, ca nu mai inteleg nimic din gena h4 a histonei. om sunt si eu.

No comments: