19 February 2009

A Lucatoni, qui parle pas francais

Am avut o copilarie foarte violenta, care m-a transformat in cineva putin nebun. Cand tata a plecat, m-am simtit ca si abandonat. Dar in loc sa ma inchid in mine, am explodat, am fortat totul, am devenit, s-ar putea spune, prea dur. Cand devii prea dur, asta poate sa se transforme intr-o slabiciune.
(...)
Eu am avut totul, mai putin o copilarie. Mi-ar fi placut pur si simplu sa ma plimb cu tata in parc pe cand tatal meu vitreg era infricosator....
(...)
That's bullshit! Nu exista baieti rai in cinema, e doar o legenda. Adevaratii baieti rai, vreau sa zic, aia sunt in nenorocitele de inchisori.

Mickey Rourke, Le Figaro


http://www.lefigaro.fr/cinema/2009/02/17/03002-20090217ARTFIG00491-mickey-rourke-j-ai-tout-eu-sauf-une-enfance-.php


PS: Ieri seara Mickey a ramas fara Loki, prietenul lui cel mai drag. Tot ieri seara, Luca a gasit o pisica si i-a spus Emily.

PPS: Daca Rourke nu ia Oscarul, Luca spune ca, in semn de protest, va renunta sa se uite la filme americane.

etc.

pentru adevaratii fani, Oscarul se anunta mai palpitant anul asta.

No comments: