27 January 2009

Rabbit Hole Day

Primul iepure care a ajuns aici era asa de zgribulit ca nici nu intelegeam ce zice. Ma rog, poate n-as fi inteles nici in conditii normale, daca stau sa ma gandesc; era oricum peltic si un pic balbait de la natura. Dupa spusele lui, o fiertura de ierburi aromate il adusese in starea asta jalnica.
Pai cum asa?
Fiica domnului Manson a sarit cu gura pe mine. Nu stii ce fierturi se servesc la madam Ludmilla? Ah, ma mir sa aud acest lucru! Pareai o persoana scoasa in lume.
Bine, lamureste-ma, i-am spus asezandu-ma si facandu-le ambilor semn cu capul sa ia loc. M-ai facut curioasa. Cat despre uimirea ta, ti-o voi lamuri deindata.

Si incepui sa povestesc pe scurt despre cearta mea celebra cu madam Ludmilla, aceea care impartise tinutul intre mancatorii de biscuiti cu fistic facuti in casa ei si mancatorii de tarte cu prune si nuca facute in casa mea. Cearta care a marcat momentul de la care nu ne-am mai calcat pragul una alteia.

Don'soara Manson incepu sa ma lamureasca la randul ei, dar nu se opri din mancat. Era o fana celebra a tartelor mele cu prune si nu se oprea din rontait nici cand vorbea - asa se explica de ce improsca mereu firimituri dulcege in jurul ei, ceea ce nu o facea mai putin agreabila. Semana cu un cangur australian, si cui i-ar putea fi antipatici cangurii australieni?

Madam Ludmilla face niste fierturi carora le zice Dupa cum ti-o fi norocu', am aflat imediat.

Consumand-o la un ceai dansant de inaugurare, pisica Nina a inceput sa pluteasca lin si nu s-a putut opri decat dupa vreo 3 ore, cand a cazut brusc de sus, fix pe masa de croitorie a lu' nea Tiv-Oliv.

Brutarul din partea de vest a gangurit doua zile ca un gugustiuc, nemaiputandu-se intelege cu nimeni. Nevasta-sa a sughitat toata noaptea si, cand s-a trezit, avea o voce de soprana alto. S-a hotarat sa plece la Viena, sa cante pe marile scene.

Cojocarul personal al reginei a inceput sa alerge dupa fluturi si cai verzi pe pereti si s-a oprit numai cand a cazut lat de oboseala.

Un antrenor de cricket cu fata de dovlecel s-a apucat sa coloreze lumea in culori pastelate si a umblat vreo trei zile cu o pensula in mana, colorandu-si rudele si prietenii cu niste culori pastelate oarecum invizibile.


Mi-mi-mie mi s-s-s-s-a fafafacut a-a-sa de caaaald! ofta iepurele, amintindu-si.


PS: Aceasta poveste se dedica lui Lewis Carroll si Luizei, care a celebrat - impreuna cu prietenii care au primit aceasta leapsa - the Rabbit Hole Day.

5 comments:

Anonymous said...

superb

luiza said...

eu şi lewis, de comun acord, facem o reverenţă (simultană, ca la înot sincron)

Ramona Gabar said...

sulmutesc.

Anonymous said...

nice
ps tarta cu rubarba & mustati aveti? ;)

Ramona Gabar said...

daca-si baga bucatarul nasul prea adanc, avem orice cu mustati. dar rubarba sau rabarbura aveeeeeem!!!!