07 November 2008

muzicale imediate

Nu stiu daca luna asta o sa fie cea mai frumoasa luna din an, poate ca nu, dar am macar un motiv sa ma bucur cum n-am mai facut-o de ceva timp. Revine mi koala darling!!!! printre altii.

pisicile senzuale se intorc.



domnul care de la PJ Harvey la Frusciante n-a ratat nici un featuring vine si el.

http://uk.youtube.com/watch?v=woRtoRiVMcA&feature=related

si ah, in sfarsit, se intoarce pustiul koala care se joaca asa frumos cu urechile oamenilor mari. eh, ma rog, asta e o dragoste pe care nici n-o pot explica, te prinde sau nu.

2 comments:

Anonymous said...

probabil ca o sa te vad la nouvelle vague&koop, nu de alta da' am bilete de 100ron si o sa stau in spate de tot, o sa va vad pe toti.

Ramona Gabar said...

hahaha, pai si eu imi iau biletul al mai ieftin, ca tot am de gand sa stau in fata, in picioare, la dans. deci ne vom vedea.