28 October 2008

mici si variate

Am primit cadoul, cadoul de Craciun. Pentru ca sunt mare iubitoare de bufnite si am casa marcata de bufnite care privesc oaspetii si pe mine insami pe sub sprancene stufoase ca si cum le-am fi incalcat teritoriul, dar toate aceste bufnite sunt obiecte, pentru ca adevaratele bufnite trebuie sa traiasca in libertate, pentru ca animalul meu totemic cum ar trebui sa aiba toata lumea sarita de pe fix intr-ale astrelor, sferelor si energiilor este evident o bufnita, ei bine, pentru toate aceste motive, cadoul meu e cu bufnita. Una bestiala.
Deindata il fotografiez si vi-l arat, pentru ca nu vreau sa stric surpriza.

Vreau sa mai zic doar atat: la mine la master se desfasoara razboaie, numai eu am reusit intr-o saptamana sa ma cert cu doi profesori, cu unul intre timp m-am si reconciliat pe blogul lui, cu celalalt n-am apucat ca nu-i stiu blogul. Aseara insa a fost maxim. Un text scris de mine a devenit motiv de controversa intre doi oameni, dintre care unul profesoara, controversa care mai avea putin si se transforma in paruiala. Va zic, e distractie! Nu stiu cat sa estimez pana la prima bataie adevarata.

Tocmai m-a sunat sora mea sa ma anunte ca o colega are de vanzare patru sau sase pui de sharpei sau cum se scrie, doi baieti si doua fete (sau 3 cu 3), toti negri. In caz ca.

1 comment:

Rareș said...

Doamne, cât am așteptat și cât mi-ai promis...