21 July 2008

Arhitectura industriala & jeg

Mi-am petrecut ziua intr-o fabrica veche, unde prietenii mei artisti Caudiu&Dobre si-au facut atelier.
Plecand de acolo, pe jos, pe o strada interminabila din spatele fabricii Timpuri Noi, am descoperit o parte a orasului pe care nu o stiam, stradute cu fabrici si cladiri vechi, din caramida rosie, unele superbe, altele mohorate si murdare, mai toate parasite.
Cum am o pasiune pentru monumentele de arhitectura industriala si cum prefer fabricile de caramida rosie cladirilor de sticla, m-am oprit un pic si am regretat ca nu am un aparat foto.
Nu toata lumea le intelege, cred ca e nevoie de un anume fel de ochi critic ca sa te poti opri si sa savurezi in liniste aerul decadet al unei cladiri industriale din secolul trecut.

Stradutele din spate de la Timpuri Noi sunt o comoara pentru cei care cauta fabrici vechi, parasite, ca tot se plange lumea ca Bucurestiul duce lipsa de cluburi si locuri pentru petreceri alternative.


No comments: