05 May 2008

Cuvinte cu talc

De la televizor am retinut urmatoarele doua dialoguri si dupa aia am plecat la mare sa imi spal creierul, dar de uitat n-am uitat:

1 roman
Mircea Radu: - Si cine facea de mancare la voi acasa?
Invitatul: - Pai ne gateam reciproc!

2 roman
Reporterul: - De ce ati ales sa petreceti 1 mai la mall?
Domnisoara aranjata: - Pentru ca eu am lucrat si azi pana la 2 si nu am putut pleca din oras. Eu lucrez in domeniul unghiilor false!

Adaug una bestiala pe care a cules-o ma soeur tot de la tv, reportaj de la inmormantarea regelui Cioaba, Dumneze sa-l ierte:

Reporter: - A fost un rege bun?
Rrom respondent: - Era un rege foarte bun, avea grija de oameni, sa nu mai sa cearta, sa nu mai sa bata!!!

Si atat. De la mare ati primit rezumat si compunere de la niste picaturi de ploaie, inteleg. Sper sa revina Iulia, ca eu cu picaturile de ploaie nu fac blog, sa fie clar. Mai am de zis ca eu am ajuns in vama cand plecase mai toata lumea ceea ce a fost ex-tra-or-di-nar si ca uneori e si ploaia buna la ceva, cum ar fi la agricultura, sa sa faca porumbu si cartofii, sa nu sece izvoarele si raurile si sa sa spala praful de pe masini si de pe strazi cand ne e lene sa le spalam cu furtunu.

No comments: