25 April 2008

Romania is my country!


Iulia se uita la South Park. Cel putin, pana azi.

Bun... Deci am inteles cu totii deja ca eu ma uit la South Park. In fiecare seara. Inainte de culcare. Cate doua, trei episoade, pana mi se inchid ochii si adorm. La fiecare episod, am aceeasi lupta interioara: pe cine plac mai mult? Matei si Ramona il adora pe Cartman si imi tot explica cat e de genial. Eu sunt de acord, dar sa-l simpatizez, nu pot si nu pot. Asa ca... Il plac pe Kenny permanent pt ca e special prin hanorac, sarac si moare tot timpul. Il ador pe Butters pentru ca e blondutz si pozitiv, bun, impaciuitor, vesel. Iar Stan si Kyle rivalizeaza in sufletul meu, mizand pe aceleasi valori: doing things right, having brilliant ideas, etc... Aaaa... mai e Towelie, pe care nu pot sa nu il plac pentru "his getting high powers". Doar le am si eu. :)

Mi le-am organizat frumos pe sezoane, le vad in ordine aleatorie, savurez fiecare episod, totul pana azi... cand in episodul 3 din sezonul 4 (Quintuplets 2000), they start messing with my country ca sa zic asa. Si avem un episod care desi se vrea o ironie fina, e plin de romani care vorbesc ruseste intre ei, au nume cehesti, au pancarde cu "Romania SUX", sunt foarte saraci, locuiesc in cutii de chibrituri gri si aspira la o America de poveste.

Dragii mei domni Trey Parker si Matt Stone, pe scurt... Screw you guys, I'm going home!
Little Britain, here I come!

1 comment:

Laura said...

hah, ce misto! si eu ma uit la south park (vad seriile in ordine inversa, dar fiecare serie de la inceput la sfarsit. aa.. are sens, nu?).. si am vazut episodul asta acum 2 saptamani or so. :)
de little britain nu stiam, I'll check it out..
(and my favorite is stan.. ar fi la egalitate cu kyle, but he has a girlfriend ;;) )