25 March 2008

Vise, taica, vise

Aseara i-am visat pe Iulia Vantur si pe Marius Moga. Nu stiu de unde pana unde, ca nici macar nu intra in lista mea de vedete pe care le urmaresc pentru a ma amuza. Deci, daca ma intrebati pe mine, astia doi sunt super plicticosi si - de cand a zis fata aia Numai aici, la Surprize-Surprize va implinim toate visele bla-bla... in timp ce prezenta Dansez pentru tine - nu s-a mai intamplat nimic demn de atentie cu viata lor.
Si totusi, eu i-am visat. Iar Roli mi-a zis sa scriu, ca poate se adevereste.

In visul meu, Iulia canta si era mult mai uratica decat in realitate. Adica avea un fel de gusa, ma rog, saraca, macar partea asta sper sa nu se adevereasca. Cred ca era un pic mai batrana, desi el era vesnic tanar si ferice, si la fel de micut. Era un fel de intrunire campeneasca, adica multi oameni stateau pe scaune de plastic intr-un fel de curte imprejmuita, ideea e ca biata Iulia era un pic exilata sau n-am inteles, cert e ca i-a adus Marius un microfon in spatele gardului si ea a cantat asa, pe dupa gard. A cantat frumos, pe cuvant, foarte frumos. Nu era chiar Norah Jones, dar mi-a placut. Dar lui Marius nu-i placea nici cum canta, nici cum arata, nici cum s-a imbracat, deci in visul meu lui Moga i se cam luase de Iulia.
Si atat, s-a terminat in timp ce ea canta frumos si el se stramba.

Iar acum ma gandesc ca eu n-am visat in viata mea ceva ca lumea, sa visez si eu ca ma intalnesc cu prietena mea Lulu si bem un ceai sau ca ma duc cu Iulia la un film sau ca merg cu Roli la Zoo, nu frate, eu visez numai tampenii, odata am visat ca ne dusesem la lansarea primei navete spatiale romanesti, in care il imbarcau, deci ca prim cosmonaut al tarii (in visul meu Prunariu et co nu existasera) pe Floriiiin Calineeeescuuuuu!
Fara legatura cu personajele astea, aflati ca imi doresc un dream machine al meu personal. Acest device este un fel de stroboscop care stimuleaza nervul optic si iata ce se petrece, in mod legal:

A dreamachine is "viewed" with the eyes closed: the pulsating light stimulates the optical nerve and alters the brain's electrical oscillations. The "viewer" experiences increasingly bright, complex patterns of color behind their closed eyelids. The patterns become shapes and symbols, swirling around, until the "viewer" feels surrounded by colors. It is claimed that viewing a dreamachine allows one to enter a hypnagogic state. This experience may sometimes be quite intense, but to escape from it, one needs only to open one's eyes.

1 comment:

Anonymous said...

Bai Ciuciuco sa stii ca te-nteleg pe cuvant..ca io cand eram mica visam cuburi pe urma cai albi cu mot in frunte si pe urma pe aia de la NKOTB in concert la bucuresti si se facea ca eu eram in primul rand si incercam sa ma fac vazuta si pe urma venea monica anghel si mi-i fura pe toti..las ca moga e baiat destept si o sa reuseasca.