24 March 2008

De uichend

Vreau sa va impartasesc urmatoarele lucruri, doua:

1. Mi-a placut mult la Jazzanova, mi-a placut si DJ Vasile, ca imi place de obicei, cum mixeaza el de la Maria Tanase la Bebel Gilberto. Numai ca s-a tras linie, s-a adunat si ne-a dat ca am imbatranit. Acum cativa ani am fi stat la after hours (la Minerva se intampla frecvent) si am fi luat primul metrou al diminetii. Vineri n-am rezistat decat pana pe la 2.
2. Cu ocazia Pastelui catolic, am fost invitata nu la una, ci la doua slujbe catolice, una in seara de sambata, alta in dimineata de duminica. Ambele in maghiara. Plain. Adica nu cu subtitrare, nu cu explicatii. Micinas istenem egheseghet, si tot asa cateva ore, foaaaarte frumos!
Se zice ca slujbele catolice sunt mult mai frumoase decat cele ortodoxe, insa eu n-aveam de unde sa stiu, intrucat nu am participat la altele pana alaltaieri. Acum pot sa spun ca oricum nu conteaza, religia n-ar trebui sa aiba vreo treaba cu frumusetea si competitia.
Dar nu mai merg la slujbe catolice in maghiara, i-am zis si lui Roli, n-o sa ma convertiti voi pe mine, la noi e mai frumos, e mai vesel, se simte bucuria, se vad mii de luminite, ma rog, am exagerat si eu, ma simteam ca Ahmed the terrorist, ca m-au chinuit cu limba lor din care nu inteleg decat vreo 8 cuvinte si tocmai pe alea nu le ziceau.

No comments: