11 March 2008

Invitatie la voluntariat cu parfum de copilarie!

Prietenul nostru Bogdanel este implicat intr-un proiect fain, pe care ne roaga sa il popularizam. Si pentru ca pe noi ne citesc milioane de catralioane de biliarde (cum ar zice Luca Raluca) de oameni in fiecare zi, am hotarat sa ii facem un pustiu de bine (cum ar zice bunica mea din partea mamei) si sa vi-l prezentam...

Asadar:

Muzeul Ţăranului Român organizează Cântarea României. Ultima ediţie. Vom aduna împreună obiecte ale comunismului şi le vom întreba de sănătate. Le vom asculta şi înregistra poveştile şi ne vom întreba ce rost mai au obiectele astea în lumea de azi. O echipă de voluntari va începe colectarea de obiecte şi poveşti încă din luna martie. De la vecini, mătuşi, bunici, vă aşteptăm cu obiectele comunismului şi poveştile lor!

Pentru a deveni voluntar în cadrul proiectului, scrie-ne la cantarearomaniei@gmail.com sau intră pe blogul proiectului http://cantarearomaniei.blogspot.com/


Pe larg despre proiect, aici. Eu ma duc sa imi caut insigna pe care am primit-o cand am fost la munca patriotica, penarul si palariuta de soim!

No comments: