03 March 2008

Amsterdam - random thoughts - serie nelimitata...

Aseara, am avut cu Jason, urmatorele topics of discussion, influentati desigur de toleranta acestui oras:

  • sucul de mango pe care il beam eu era atat de bun, incat dupa ce am spus de vreo 10 ori ca este cel mai bun suc din lume, am concluzionat delicat spunandu-i lui Jason ca este atat de bun incat imi vine sa il scuip inapoi in pahar, ca sa am mai mult timp din el (WTF?!)
  • faptul ca eu mi-am pus un pulover pe mine, fiindu-mi frig, iar imediat a inceput melodia "Walk Away" a lu' Franz Ferdinand cu refrenul ei "I am cooold, yes I am cooold", ne-a confirmat ca putem sa influentam viitorul si sa controlam muzica.
  • si un rezultat al unei cercetari, rezultat care va revolutiona lumea: prin simplul fapt ca totul (dar mai ales melodiile) dureaza atat de mult cand esti stoned, am ajuns la concluzia ca daca toata lumea would get stoned, am trai cu totii mai mult si evident am imbatrani mult mai greu. "Smoking weed extends life", ma aproba Jason chiar acum! :)

Multumesc. Revin.

No comments: