18 March 2008

Ajutor umanitar cu ratuste!

Lucatoni (care for reasons unknown si-a sters blogu' si deci nu pot sa fac un link activ aici) m-a anuntat aseara ca este sezonul ratelor. Like in the birds, da! Si ca trebuie sa vad Temporada de Patos al lu' Fernando Eimbcke. Ceea ce am si facut.

Asta a nascut insa doua nevoi de ajutor, dupa cum urmeaza:

1. Fac apel la bunavointa dvs, cunoscuti sau necunoscuti sa descoperim impreuna in format mp3, cantecul de pe genericul final. Daca aveti placerea si diponibilitatea, desigur :). Stim despre el ca a fost scris de Alejandro Rosso, special pentru film si se numeste Panorama. L-am gasit cu chiu cu vai, pe un blog aici (al treilea cantecel de sus in jos), dar intrucat sunt absolventa de Litere si deci destul de atehnica, nu stiu sa il downloadez. Asa ca v-as ruga sa il ascultati (pana la capat) si sa ma sustineti in demersul de a il poseda. Pe cantec. In format mp3, la mine pe laptop si pe iPod, la mine la birou, la mine in masina, la mine acasa. Il vreau peste tot. Inca nu bat din picior, dar ma uit cu ochi aposi si va transmit pe aceasta cale ca nu mai vreau nimic niciodata, doar cantecul asta. Nu mai vreau cal si echipament de calarie, nu mai vreau sony ericsson w880i, nu mai vreau abonament le B'estfest, nu mai vreau carti, nada. Vreau Panorama asta... Ma ajuta cineva?


2. Last... pe tanarul regizor Fernando Eimbcke (in figura alaturata) il cunoaste cineva? Si daca da, poate sa ii transmita unu: ca vreau melodia asta si doi: ca vreau sa ii fac o fetita si un baiat?

Multumesc.

4 comments:

Anonymous said...

Iulia,

De citeva zile caut innebunit si febril Temporada de patos. L-am vazut acum vreo doi ani la un festival de film, l-am cautat dupa aia prin toate centrele de inchiriat filme, dar zadarnica mi-a fost osteneala. Stii cumva cum, unde, pe ce ulita a satului global as putea sa-l gasesc?

Multumesc.

Alexandru

Anonymous said...

Iulia,

Am vazut Temporada de patos de vreo doi ani, la un festival al filmului din americi. De atunci l-am cautat innebunit si febril peste tot, pe net, prin centrele de inchiriat, dar nu l-am gasit. Stii cumva cum as putea sa dau de el, unde, pe ce ulita a satului global?

Multumesc,
Alexandru

Iulia said...

am filmul (obtinut de la un prieten), nu-i original sau ceva, piratat desigur, dar e de o calitate impecabila si are si subtitrare. lasa-mi niste date de contact si ti-l dau fie via yahoo mess (da merge, eu asa l-am primit si a durat cam 20 de min), fie ti-l scriu pe un cd. ma bucur ca pot ajuta, sincer :)

Anonymous said...

Iti multumesc mult pentru ajutorul umanitar. Uite mail-ul meu: alexandru_gurau@yahoo.com. Spune-mi acolo, te rog, cum si cind poti sa-mi trimiti filmul pe ymess. De-abia astept sa revad temporada!