05 February 2008

Paulo Coelho are pagina pe My Space!

Eu nu prea ma pricep la site-urile astea cu relationari si retele si prieteni, plus ca am prieteni si deci nu vreau unii noi pe principiu: m, 24 din pitesti, pasionat de muzica haus si Dinamo Bucuresti, DAR... mi-am facut cont pe My Space ca sa imi downloadez melodii de la oameni si formatii de care imi place cum ar fi The Amsterdams ...

Si download-and io melodii in legalitate (how about that? :) ) de pe My Space... tot universul a conspirat si am ajuns pe pagina lui Paulo Coelho (aviz oamenilor alora pe care ii mentioneaza Ramona, ca iubitori de literaturi nesatanice). Unde, cuprinsa de indarjirea razboinicului luminii am aflat ca Paolo raspunde el la mesaje personal, ca e fecioara si ca are 15267 de prieteni (uite ca am uitat sa ma uit dupa Gigi).

Pentru cei care aveti cont de My Space, gasiti curajul de a fi voi insiva chiar daca nu stiti cine sunteti, devenind prieteni cu Dl Coelho aici. :) Pentru ceilalti... sedeti si plangeti langa raul Piedra, pentru ca nici nu stiti ce pierdeti!

Ma duc sa ii caut pagina lu Kundera! Ha! Si a surorilor Bronte!

6 comments:

Anonymous said...

Dar daca nu vrem sa ne regasim?....

Caut scriitor care sa imi arate lumea asa cum nu este.
Pot sa imi las numarul de telefon?

Anonymous said...

Eu stiu o groaza de scriitori care iti arata lumea asa cum nu este! :) Unul dintre ei fiind chiar colega mea de blog, Ramona, care scrie o carte. :)

Si chiar te rog sa iti lasi numarul de telefon! :)

Anonymous said...

Press 1: Salman Rushdie
Press 2: G. G. Marquez
Press 3: Arundhati Roy
Press 4: Tahar Ben Jalloun
Press 5: Jose Saramago
Press 6: daca vrei sa te trezesti.

Sh.

PS: Dialed "1001-SHAHRYAR"?

Anonymous said...

si atunci cand nu esti rege si nu faci seherezade sa isi priveasca pamantul de sub talpi, nu te gandesti ca poate daca mori pe trecera de pietoni, o sa se ocupe guvernul de toate cheltuielile la fel de bine cum ai abonament gratuit pe viata atunci cand te nasti intr-un autobuz?

dupa 6 ce optiuni mai am?

Crisa said...

Deci si eu am destui prieteni si nu vreau unii noi, mai ales gasiti pe aceste cai alchimistice.

Dupa cum ar spune Audrey Hepburn, "Nu vreau sa stiu cum te cheama, pentru ca am atatia prieteni incat trebuie sa astept sa moara unul dintre ei ca sa imi fac un prieten nou."

Anonymous said...

Cei mai buni prieteni sunt starile...
Poate nu iti dai seama, dar acelasi lucru l-ai zis si tu.. sau faptul ca Ramona scrie :) Asteptam cartea ei sa confirme.
Aroganta nu e pentru printese, ele pot - cel mult - sa bata din picior. Eu si Shahrazade suntem siguri ca ne doriti viata lunga, ca lumea sa mai poata visa.

Sh.