13 February 2008

Cel mai bine dorm....la televizooor!

Dupa cum zice un cantec celebru al baietilor de la Sarmalele Reci, care si-au sarbatorit recent cei 14 anisori, Ramonei ii place sa adoarma la televizor, unde nici iubirile nu dor, nici cei impuscati nu mor.

Acestea fiind spuse, aflati ca ma uit atunci cand o nimeresc la emisiunea Shopping-ul, pasiunea mea, despre care vreau sa va comunic ca era mai tare inainte si noroc ca nu mai au astia buget sau ceva si o dau in reluare.
Ultima pe care am vazut-o ne prezenta o fata care trebuia sa se imbrace pentru tema blind date. Alegandu-si clasicul top negru, si-mai-clasicii colanti negri si o bluza niciodata-clasica galben fosforescent, colectia dragonul rosu, nici-salopeta-nici-hanorac-nici-calare-nici-pe-jos, ea intreaba suav "Ce ziceti, merge?". Eu n-am inteles pe cine a intrebat si - daca tot a intrebat - de ce n-a si ascultat de noi interogatii, pentru ca eu mi-am pus mainile la ochi si am urlat cat m-au tinut plamanii, de s-a speriat si Mini: "Nu, arunc-o, las-o jos, pune totul jos, uita tot! Oribiiiil! O-ri-bil! O sa te desfiinteze Mircea Barbulescu, care distruge moralul de shopperitza pentru mai putin decat o bluza-salopeta-sarafan galben fosforescent." Nu m-a ascultat, drept pentru care nu va imaginati cu ce jumulire de moral s-a lasat la prezentare. Alta, nu asta cu salopeta-tricou galben fosfoescent, zice: "Genul de tinuta care se poarta acuma si merg si casele de moda pe ea". Pai da, in afara anacolutului, totul face sens, casele de moda merg pe ea, ca doar n-or merge casele de pariuri. Sau alea de copii, Doamne fereste! Cea mai tare fraza, totusi, i-a apartinut unei fete care, altfel, s-a descurcat decent. S-o urmarim vorbind despre niste cizme: "Sunt asa, un fel de maro cu negru....cred ca ar merge si cu mai deschis!"
In seara asta insa, alt trip: am descoperit ca Berceanu face parte din majoritatea care am citit-o (sincer, incep sa cred ca noi, astia din categoria pe care am citit-o, vom disparea in max 7 ani). Am renuntat imediat, pentru ca ma stresez rau atunci cand aud formulari de genul "electoratul care il vizam" si "proiectul care il propunem Parlamentului".
TVR2 ma uimeste o data la cateva seri cu un film genial pe care nu speram sa-l vad vreodata la televizor. Va recomand sa nu-l ocoliti. Ieri seara am revazut o parte din minunatul Head On (in original Gegen die Wand), premiat si el la Berlin cu Ursul de Aur. Care mi-a amintit pentru a doua oara saptamana asta cat imi e de dor de cel mai neconventional si surprinzator oras bestial din lume. Ja, ich weiss, Punk ist nicht tot!!!









1 comment:

Crisa said...

F tare! N-o sa disparem in 7 ani cu tot cu "pe care"-le nostru, pentru ca peste un an jumate sau ceva o sa se modifice legea in gramatica Academiei si o sa acceptam situatia, uitand ca a existat vreodata "pe" si in alte formulari decat "Ce te uiti asa pa mine?"