19 August 2010

muzicale

Am revenit pe blog doar pentru ca am un motiv serios, muzicalo-sentimentalo-estetic. Pentru ca noul videoclip UNKLE mi se pare wow-wow-wow si e un motiv destul de bun sa vreau sa-l arat si celor care nu l-au vazut inca. E, asa cum zice Ray, beautiful, stunning, electric, gorgeous, striking si, da, da-da, mai ales, fan-dabadosie-tastic. Probabil ca numai cineva care a fost lovit de fulger putea sa isi puna vocea pe The answer. Care, btw, o linisteste pe Maria. Asculta foarte atenta psihedelismele astea de prin casa.



Dupa care am vazut noul Faithless (Feelin' Good). Piesa e cam prea dance si cam simpluta asa, pentru ce putea Maxi cand era el mai mic. Si e cu Dido, care, ma rog, e ok-iutza, dar pe beat-ul ala suna meeeega-ciudat. De discoteca, asa. De discoteca de la mare.
De unde se vede cine e serios pe lume si indeajuns de pretentios cu ce-i iese din mana.

1 comment:

murdoc said...

primu clip e private [din pacate]

al doilea, really, mi se pare lame. adica piesa nu clipu.