18 January 2010

ffff....fantastic, mr Fox!

Vineri seara am vazut Fantastic Mr Fox, care e absolut delicios. Bineinteles, oamenii sunt niste fiinte nenorocite si fara inima, ceea ce stiam cu totii si ni se confirma din nou. Niste viermi uraciosi si buhaiti. Vulpile si alte animale prietene fac o gasca de mistocari plini de curaj, ceva combinatie intre stand-up comedians si bonnie si clyde. Foarte smecheri.
E de vazut la cinematograf si are niste replici absolut demente.
Imi pare rau ca nu a castigat la Globuri, pentru ca mie mi s-a parut o idee mai simpatic decat Up.

Treaba cu oamenii idioti am inteles-o iar la Avatar de pe un ecran pe care ar incapea nu stiu cate zeci de elefanti bla-bla. Acum e momentul sa marturisesc ceva despre Avatar: ma asteptam la ceva muuuult mai prost. Adica vreau sa spun ca, desi dureaza 3 ore si credeam ca o sa imi gasesc o pozitie numai buna pentru un somn de calitate, n-a fost asa. OK, poveste de hollywood, stereotipuri, oamenii si-au distrus planeta si au o viata de cacat pentru ca oricum o merita, idioti fiind, plus celebrele si neverosimilele scene in care cineva (fie el si un na'vi, sta agatat de un avion care zboaaarrrra!). Nu pare nimic captivant. Dar eu fiind gata in orice moment sa ma mut pe o insula pustie unde sa cresc capre si pisici plus fiind un soi de justitiara fara sanse (a se citi "de 1.60m si fara pregatire in arte martiale"), e de inteles ca am capatat sindromul Pandora.

Dupa toate astea, ce mai era de facut decat sa revad aseara Babel pe ProTV? :))
Nu, Babel chiar nu e de pe raftul "oamenii merita exterminati". Forget I said that.

No comments: