13 November 2009

this is it

am vazut this is it in ultima seara de proiectie, dupa oleaca de framantari. mi se pare in continuare ca e cinism curat si ca e o exploatare marsava ca filmul asta a iesit pac-pac cat ai clipi, pret special, super promovare, luati de aici tribut. peste 20 de ani n-as fi avut nici o strangere de inima, acuma am avut.
still, filmul e absolut fabulos. nu stiu cum am rezistat pe scaun, fiindca e muzica de la un capat la altul, si e ataaaat de mult funk, it's funkiER, cum zice chiar el. filmul asta trebuie vazut intr-o sala fara scaune.
cine nu stia, poate sa fle acum cat de multa muzica stia omul asta, mai multa decat toata orchestra aia adunata acolo, pe toti ii coordona, era stage manager si designer si coregraf si regizor muzical si scenograf si tot. ciudat sentiment totusi sa vezi ca era perfect in forma, ca dansa mai bine decat toti copiii aia de 20 de ani care visasera sa danseze cu el, ca experimenta, coordona totul, manca acadele, schimba costume si peste cateva zile.....
evident, am plans, in timp ce cantam si radeam, pentru ca da, era asa cum zice toata lumea care l-a cunoscut. foarte cuminte. cumintenia pamantului intr-un cap plin de armonii si imagini si miscari de dans. cute. :)
again, am ramas fara cuvinte si cu un chef de daaaaans, osciland intre sentimente.

11 comments:

zum said...

pret special?! unde a fost asta? nici super promovare n-a fost, mie toata chestiunea mi s-a parut facuta cu bun gust (cel putin aici la mine), a iesit un omagiu frumos si nu cred ca se infrupta din bani prea multi hrapareti fara suflet.
foarte frumos ai zis - "cumintenia pamantului", mie nu mi-ar fi trecut asta prin cap, exact asa e :)
(ai vazut cat de misto poa' sa fie billie jean cantata doar ca sa "get the feel of it"? :))))

Ramona Gabar said...

la berlin n-a fost pret special? la noi a costat o idee mai scump deca biletele obisnite, plus ca nu se aplica orange film, etc.
n-am zis ca am simtit molarii profitorilor muscand din portofelul meu. doar ca mi s-a parut ceva fishy in toata treaba.
dar asta nu inseamna ca nu l-am vazut cu bucurie. numai ca e clar un obiect de marketing, printre altele. cat despre hrapareti fara suflet, undeva exista si ei, in lantul asta trofic. :))
dar da, billie jean si restul au meritat cu varf si indesat. desi el zicea "i don't like to tour"...
:)

zum said...

nu, la berlin n-a fost pret special si nicaieri altundeva din cate stiu eu. de la tine aud asta prima oara si ma mir. foarte urat sa faca asa ceva.
sigur ca exista si hraparetii aia pe undeva, dar nu mi se par esentiali. mai important mi se pare ca toti aia care scriau despre cat de terminat si incapabil sa mai cante si sa se mai miste era nu mai au ce zice acum. cred ca n-am citit review-uri atat de bune la ceva facut/legat de mj de... de fapt cred ca niciodata, ca atunci cand review-urile erau bune nu prea aveam eu cum sa le citesc :)
in fine, mi-a placut mult, a fost emotionant dar n-au dat in patetisme ridicole (mie de asta mi-a fost frica rau)

Ramona Gabar said...

da, foarte ciudat mi s-a parut si mie ca era ATAT de bine. atat de energic, atat de implicat.... foarte foarte foarte ciudat.

zum said...

ah, dar mie nu mi s-a parut ciudat. poate-s eu mai naiva, poate nu. habar n-am. era ok, mie mi s-a parut destul de normal sa fie ok si nu cred c-ar fi trebuit sa ne-asteptam sa vedem vreun semn ca urma sa se intample ce s-a intamplat. pana la urma, omul n-a murit de vreo boala... in plus, de data asta he wanted to tour :)
in fine, nu (mai) sunt importante chestiile astea.

als said...

e refreshing sa constati k duduia 'zum' poate avea si o fatza umana...

credeam k e decit pro-'po.mo. & beyond' & anti-als ;P

zum said...

@ als: duduia zum nu a fost niciodata anti-als de pomana (haha, era chiar pro la un moment dat - pro acolo unde stia ea ce e aia als - bine ca s-au mai echilibrat lucrurile). si nu e nici pro-"po.mo.", ca de-abia acum invata ce inseamna asta (ah, pro-curs po-mo & beyond e, ca e misto). :P (deja regret acest raspuns si nici nu l-am postat inca :))

Ramona Gabar said...

Leo, cum e acolo? minunat? mai bine zi.

als said...

@ramona: (decit) poze soon, pe liternet, so u'll see for yourself!
(k am luat o pauza luuunga de la scris...)

pe scurt: es una meravilla ;P

Ramona Gabar said...

ma bucur tare ca-ti place! asteptam poze.
sa dansezi frumos. ;-)

Crin said...

:) Am crezut ca e un documentar clasic pe care subiectul il trage dupa el in zona incasarilor mari. Asa ca merci, o sa ma duc sa-l vad! Tribut sau nu.. cred ca lumea asta cere. Si li se da. Ei fericiti, noi fericiti. Money walks, money talks...:)