04 November 2009

regatul meu pentru

am devorat in ultimul timp cateva carticele subtirele, pregatindu-ma sufleteste pentru jurnalul unui om dezamagit, care prevad ca o sa ma stoarca de toate zambetele condescendente pe care le-am strans.
pana ma apuc de o carte pe care o simt naucitoare, azi mi-am dat seama ca n-am mai vazut de ceva timp un film care sa ma scoata din timp.
de fapt, stiu. de la ultimul kim ki-duk. adica de vreo luna?
si am asa o pofta nebuna de film frumos, ravasitor, fie si la care sa plang, unul cu oameni care nu zbiara (e esential pentru mine sa nu mai zbiere oamenii in filme). stiti cum? cum e straight story. sau cum a fost nord, marele castigator de la tiff.
unde gasesc eu filmul asta care scoate oamenii din timp si-i dezmembreaza de nu se vad?

8 comments:

EgoN said...

filmul pe care-l cauti tu nu exista :)

EgoN said...

cred ca un film de victor erice ar fi bun pentru tine.

EgoN said...

cassavetes mi-e cam frica sa-ti recomand, pentru ca 'oameni zbiara'.

Ramona Gabar said...

exista, exista, ca am mai dat peste el de vreo 6 ori in viata. :)

o sa incerc si victor erice, vad ca cel mai recent film al lui are 9.1 (!!!) pe imdb.
mi-e dor de un film cu muuulta liniste, cu cadre lungi, frumoase. ca alea de care am zis sau ca in the mood for love sau ca last tango.
oricum, ca fapt divers, ma uit sub ultimul tango la paris, sa vad ce mai recomanda imdb in acelasi mood. basic instinct. haha.

Ramona Gabar said...

aaa, daca oameni zbiara... :))
prefer sa ma abtin, vorba lui bartleby.

luiza said...

erice ale cadrele cele mai lungi :D

Ramona Gabar said...

haha, ale cui e cadrele cele mai lungi?? :))

hulot said...

i beg to differ. cadrele lui tarkovski din nostalghia (revazut ieri)sunt cele mai lungi. size matters. ;)