05 October 2009

extrateresta asta ne urmareste!

as vrea sa ma apuc imediat sa scriu o carte despre pisica mea extraterestra, pe care extraterestrii au schimbat-o sambata, cat am fost noi la ikea, cu una muuuult mai blanda si mai tandra. noi ne-am dat seama, drept pentru care minunea n-a durat decat pana azi dimineata, cand pisica-extraterestru-geloasa s-a intors (peste noapte). dimineata a vrut sa demonstreze ca nu e nimic fishy, asa incat era sa ii scoata ochiul lui buf. totusi, daca nu uit, o sa scriu o carte despre conspiratia galactica a extraterestrilor de a ne spiona (in fapt, e un spionaj antropologic destul de nevinovat, ceva ca un fel de studiu) prin "pisici". o sa o prezint la otv, poate chiar alaturi de alte bestselleruri celebre paranormale si sf.
mi-am dat seama si de un lucru care ar trebui sa fie concluzia numarul 1 a studiului antropologic sus-mentionat:
1. amorul inhiba creativitatea si interactiunea subiectilor umani prin intermediul media sociale, cum ar fi blogul, care devine extrem de neglijat in perioade de efervescenta sentimentala.
asa. restul de puncte se refera la obiceiuri gastronomice si somn, ca numai asta ne vede masha facand toata ziua. * / **
*caugh-caugh
**varianta necenzurata a ghidului de comportament uman poate contine fragmente licentioase, recomandam consultarea numai de catre pisici mature

No comments: