15 December 2008

Criza la nivel inaaalt

Criza asta a lovit şi-n Apple, cică asta e noua lor siglă, haha:



Criză, criză, dar eu tare-s curioasă să ştiu cum l-a afectat criza pe Adrian Dvir. Vi-l mai amintiţi, nu? Domnul ăla care, în combinaţie cu nişte extratereştri, ET, cu care a intrat într-un complex proces de comunicare, channeling, şi-a deschis o clinică în care vindecă, healing, teoretic şi practic orice maladie. Şi nu oriunde, ci în New York, şi nu într-o navă spaţială eşuată, ci, simplu şi onest, într-un apartament. Omu', care cică e inginer la bază (vezi, se adevereşte şi vorba că prea multă carte s-ar putea să provoace oareşce damblale, damaging), s-a reprofilat după ce l-au vizitat extratereştrii ăştia, ET, şi i-au propus să vindece, healing, pe cine le iese în cale, în scop umanitar, social şi deloc lucrativ, bullshitting.
Mă rog, pentru o gură de aer între şapteşpe hohote de râs nebune, vă îndrum din nou, cum v-am mai îndrumat şi al'dată, direct la acest distins domn doctor-inginer-profesor-academician de renume mondial - ce zic eu, universal - pe site. Haha, da. Direct pe site. http://etmedical.com/rom_adriandvir.htm

Cea mai bestială pagină, una care l-ar băga în boală pe însuşi Dan Diaconescu, este cea în care domn' doctor-inginer, joker, îi descrie pe colaboratorii lui, extraterestrii:

Mă rog, curiozitatea mea e dacă se mai duce lumea la ETs ăştia să se vindece de fel de fel de boli, neuropsychological disorders. Şi dacă americanii, oricât ar fi ei de inteligenţi, cough-cough, mai investesc în sănătate. Şi cam cât mai costă un extraterestru/oră în New York, la vremuri de criză pământeană?

4 comments:

EgoN said...

de ce domnii, doamnele & extraterestrii astia pe care-i freventezi tu cu o consecventa ingrijoratoare, au un simt estetic atat de dubios? de ce nu isi pastreaza si o picatura din oceanul lor de energie (astazi ma simt foarte metaforic, scuze) si pentru o prezentare decenta?
e ca la chinezi: daca tot au inventat ei feng-shui-ul, de ce restaurantele lor arata groaznic, nu pricep?! atmosfera nu e si acolo?

Ramona Gabar said...

băi nene, eu nu-nţeleg care e problema ta, clar, da? domnu' e doctor şi fost inginer, care va' zică n-are dumnealui treabă cu estetică şi feng-şui d-astea. poate doar cu şui.

Rareș said...

S-a reprofilaaat??? Aș fi putut crede reorânduirea minunilor lumii, dar nu asta! Pagina mă face aPsolut praf!

Ramona Gabar said...

hahaha, uite o reagţie înbucurătoare!!!