05 September 2008

Gandul pentru Freddie


Desi aveam ganduri de revolta pentru azi si aveam de gand sa scriu altceva, mi-am amintit ca intr-o zi de 5 septembrie s-a nascut Freddie Mercury.

Si evident, am zambit un pic trist, dar deh! chiar si asa a fost bine. Un zambet pentru Freddie cel elegant, un alt zambet pentru Freddie cel dezlantuit, unul pentru Freddie cel plin de fantezie, altul pentru Freddie cel rasfatat, dar si pentru Freddie cel intors catre sine.
Freddie cel jucaus, tandru, sensibil, fragil, efeminat, energic, risipitor, fenomenal, curat, sincer, generos, incredibil.
Freddie pentru care se adunau zeci de mii, Freddie care se imbraca in lame auriu si colanti, Freddie - cel mai frumos chip cu mustata, Freddie - dinti de iepure, Freddie - the shinning.

Acum Freddie da o bere la ei acolo si il trage pe Nureyev de bretele. Zice "Hai ca nu-i rau nici aici, dar tot n-am apucat sa facem un spectacol urias in care eu sa cant, Monserat sa tipe si tu sa dansezi in jurul nostru ca o sfera alba." "Hai sa facem acuma", zice Nureyev si se ridica, in colantii lui negri.

"Lasa putin treaba, ii zice Sf Petru unui spectru alb si nins de vreme, face Freddie show! I-ai zis si Tu La multi ani! de ziua lui??"

4 comments:

Anonymous said...

daca e vreun concert pe care regret ca nu l-am prins, e unul Queen original...

ortho said...

Hello, I like reading your blog very much. It's interesting and smart. I traveled in Romania for three weeks this summer. I love Romania! I want to move to Oradea.

Ramona Gabar said...

Raul, aprob pozitiv: si eu la fel!
Hi Ortho, nice to have you here! So, do you already speak Romanian or do you just understand some of it? I think New York versus Oreadea will be hell of a change :))
Give me a sign, maybe we can help with anything when you decided to come.

ortho said...

Hi, Ramona! I understand a little and speak a little Romanian. I like to read your blog, because it helps me improve my Romanian. Thanks for offering to help with my move. If you ever come over to NY, please let me know.