16 July 2008

Va plac stelele? Da, dar sa fie zilnice!

Cum sa facem ca desi numele blogului ne recomanda, nu prea am zis nimic de luna sau stele pana acum? Desi cel putin mie, imi plac mult, atata timp cat nu sunt argintii si pe haine, sub forma de imprimeuri?

Se pare ca si baietii aia de la NASA, niste prieteni, nu-i stiti voi, au o pasiune pentru stele. Altfel nu se explica de ce aici, au o arhiva cu fotografii din spatiu zilnice, incepand cu 16 iunie 1995, numita Astronomy Picture of the Day. Cu explicatii scurte, for dummies.

V-o recomand in caz ca vreti sa vedeti cum s-au aliniat planetele de ziua voastra in 1999, in vara aia din 2002 cand stateam la mare cu saptamanile, in ziua in care v-ati cunoscut sau cand a eliminat Middlesborough Steaua.

O mai recomand, asa ca pe o portie de gazing at the stars la birou, de shooting stars around your heart si alte chestii desuete... drept pentru care eu am de ceva vreme link-ul in favourites.

Pentru aia lenesi si ocupati care nu or sa deschida link-ul, am selectat randomly din miile de stele:

11 octombrie 2007 (ziua mea, la multi ani, a trecut, multumesc)

24 martie 2007 (apus in Lisabona)

11 aprilie 2003 (London city lights, din spatiu)

7 comments:

Anonymous said...

Si mie imi plac stelele, dar nu pricep o boaba din constelatii si cai si chestii! Si pozele alea sint foarte faine, ma mai uit si eu la ele cind ma mai apuca :) Sint unele chiar mortale si abstracte!:)

Delia said...

hei sis, io-s pe 18 oct:))))

perfidius smith said...

london city lights is the shit

DREAMoff said...

hei , io-s pe 2 oct.la multi ani si mie :)))

Iulia said...

pai zic, sa ne imbatam si sa ne uitam la stele, in octombrie, impreuna! :)

Delia said...

da.....facem! octombrie e toata a noastra.

Anonymous said...

Iata-le si de ziua mea : 12 Iulie - http://antwrp.gsfc.nasa.gov/apod/ap080712.html