29 July 2008

O, blog frumos!

Eu nu prea citesc bloguri. Alea de le numeri pe degetele de la o mana din blog roll-ul nostru imi sunt suficiente (si norocul meu, doar vreo doua se updateaza mai des). Cele mai multe ma plictisesc (desi unele chiar sunt interesante), mi se par prea personale, prea abstracte, prea exagerate, prea fortate (iertare)... Plus ca n-am timp.

Cu batut din palme ca o foca mica, l-am descoperit pe asta ... si am intarziat la serviciu pe motive de citit arhiva, inca nu sunt la zi, ce ma fac, ca am treaba si nu l-am terminat! Si fotografiile... sunt in reverie!

Crocolilule, imi place blogul tau! Bine ca ne-ai pus in blogroll ca altfel nu te gaseam!

Si uite si rochia lu' Crocolilul (copyrightu' ii revine)! :)


Later edit: As of 17.01 pm, gata, l-am citit pe tot! :) Si m-am intalnit si cu Cortazar p-acolo, care dragul de el, mi-a soptit ghidus, lucruri frumoase...

1 comment:

crocolili said...

vaiulia, ce surpriza pe capul meu. ma bucur ca iti place blogu' lu crocolili. (rochiaa! rochia iti vine, perfect)

si mie imi place blogul vostru de fete cucuiete (nu ma asculta deloc piatra asta)

nu mai pierd vremea cu multumiri, ca ma trezesc cu ursul din tevi si nicio sansa sa mai descui comentariul :)