20 June 2008

Care e asemanarea dintre ET si Creanga?...

Aseara il asteptam pe Lucatoni in fata la KFC, in piata Romana, si cum acolo e un chiosc cu carti si reviste, imi plimbam ochii peste titluri, sa mai treaca timpul.
Si iata ca zaresc ceea ce trebuie ca mi-a fost dat sa zaresc: cartea lui Adrian Dvir (tineti minte acest nume, caci mare viitor ii prevad), intitulata simplu si sugestiv Clinica extraterestrilor, subtitlu Maladii omenesti vindecate de entitati provenite din alte lumi ale universului. Cu aceasta ocazie am aflat ca universul e compus din lumi, ramane de confirmat daca lumile sunt compuse din planete sau planetele insele sunt lumi.

Iata, sa nu ziceti ca inventez:




Si domnul de care zic are si site, pe care se prezinta dupa cum urmeaza (copiez intocmai, fara interventii de editura si/sau corectura, care ar anula genialitatea pasajului):

"Mam nascut in Bucuresti in 1958 shi am emigrat in Israel la virsta de 8 ani. Sint casatorit si am doi copii.
Sint inginer in electronica si calculatoare. Acum citiva ani am inceput in mod spontan sa comunic ("Channeling") cu entitati (Spirite). In jurul lui 1993 am avut prima comunicare cu o entitate care s-adovedit a fii un ET din alta dimensiune.
In anul 1994 am intilnit-o pe Haya Levy si pe echipa de medici ET din apartmentul ei. Ei m-au recomandat sa urmez un curs de "Healing", (lucru ce am facut in 1995) si in final am deschis o clinica in apartamentul meu. Impreuna cu ET am tratat numeroase persoane bolnave.
ET sint in alta dimensiune care e paralela cu a noastra. Aceasta ii face invisibili pentru noi. Dar unele persoane ii pot vedea si pot comunica cu ei telepatic."

Deci ET astia sunt fratii lu' ET ala de-l stim noi, ala cu degete lungi de vorbea cu Michael Jackson?? Pai asta ii face pe Adi si Michael parteneri de channnelling? Si daca ET-ii astia au capacitati de healing, de ce naiba nu-i pun si omului aluia nasul la locul lui?

Oricum, Clinica... mi se pare un titlu mai mult decat potrivit pentru aceasta carte.

Pe acelasi raft statea si revelatoarea carte a lui Aurel Constantinescu Severin, Urmatoarea viata prin reincarnare a lui Ion Creanga.

Lectura placuta!

No comments: