16 May 2008

My favorite kiddo and a playful trumpet

Mi-am amintit cu ocazia unui drum cu masina de marea iubire muzicala a vietii mele, pe numele de scena Kid Koala, un baiat cu ochi mici pe care l-as asculta fara sa ma plictisesc over and over again, mai abitir ca pe un clasic cu Gene Kelly. Amintit zisei - pentru ca il cam pusesem deoparte, concentrandu-ma in ultimul timp pe ritmuri rock si fusion.
Mi-e drag pentru ca stie sa se joace cu cele mai minunate bucati muzicale si construieste aiureli magice in ritmuri de jazz, funk, hip hop, country, musical, tot ce ti-a trecut vreodata pe la urechi si mai ales orice are o trompeta cat de mica ascunsa pe undeva. Imi plac scratch-urile lui mai mult decat Mozart si stiu ca e o blasfemie cat casa de mare (plus ca nu-s prea serioasa zicand asta, ca Mozart e pentru starile Mozart, asa cum Kid Koala e pentru starile Kid Koala), dar asta e! Il iubesc fiindca ingeniozitatea lui e mai jucausa si mai urbana putin, mai putin pretentioasa si mai relaxata, plus ca el se autointituleaza pe myspace "your mama's favorite DJ", ceea ce mi se pare bestial. La MNAC a mixat pe un clasic Frank Sinatra, spunand ca e melodia preferata a mamei lui. Pai cum sa nu ti se para adorabil?
Mi-a fost cam greu sa ma decid ce bucata sa asez aici, printre atatea ganduri de bine, una care sa va prinda si sa va subjuge cum am patit eu. Insa nu-i bai, pt ca sunt pline youtube-ul si myspace-ul de this kiddo.
si preferata mea, unde se pun bazele unei colaborari fructuoase:

No comments: