23 April 2008

Un loc frumos, Anthony Frost

Ramona a fost la Anthony Frost, libraria engleza de langa Humanitas, si acolo a gasit multe si minunate lucruri frumoase, dintre care cel mai important este ca a dat peste o colectie mare de Calvin and Hobbes.


Iulia mi-a zis intr-o zi Vezi ca ti-a transmis Cristi ca ei au la librarie multe benzi desenate cu Calvin si Hobbes, iar eu am zis wow! ca la mine au ajuns din Germania si cat m-as fi indragostit eu de ele, nu speram sa le cumpar de la noi.

Pai si m-am dus acolo si va zic - trebuie sa mergeti! E o librarie micuta, intima, unde lucreaza oameni de bine, dintre care Cristi mi-a pus un teanc de Calvin si Hobbes in brate, de-abia puteam sa le duc, nici nu stiam ce sa aleg ca sa fie in buget. Imi place locul, are o canapeluta rotunda unde poti sa te uiti peste carti si are multe carti pe care toata viata le-ai visat dar nu le traducea nimeni. Plus ca se aude o muzica frumoasa in surdina si dupa ce te-ai plictisit de zgait la carti si reviste, poti sa stai un pic la taclale, ca e rost de vorba cu folos. Ma mai duc pe-acolo cand n-o sa fiu pe graba.





No comments: