01 April 2008

Ne-am intors! :)

Nu am anuntat ca am pleca pe undeva stiu, dar parca prea au trecut 5 zile si nu am mai impartit nimic. Nu intre noi, cu voi!

Aflati despre noi ca suntem bine sanatoase, ceea ce va dorim si dvs. Mai aflati ca lucram cu drag si ardoare dar mai ales emotii si stres la un proiect frumos, care speram ca va imbogati oamenii muzical si pe noi financiar. :) Glumesc si banalizez acum... Dar chiar lucram la un proiect frumos despre care o sa va povestim in cateva zile, care pare sa fie ceva la care ne pricepem si pe care ne am dorit sa il facem intotdeauna. Acuma suna biblic si idilic, cand de fapt e o chestie tradusa din afacereza. Las' ca va povestesc io, cand e totul gata, voi doar sa va bucurati! Ca va implica!

Asa... ce am mai facut... Am avut un weekend idilico-adolescento (mai bine copilaresco)-road tripian! :) Adica... S-a luat un microbuz VW (nu chiar ca ala din Little Miss Sunshine, dar aproape) de la Mihaitza de la firma, s-a luat un grup de 6 prieteni, niste Brazzaville, Cure, Travis, Arctic Monkeys si inca ceva prieteni de-ai lor, Kinder Bueno si Delice plus vecinii lor de prin benzinarii, soare, ochelari de soare, pozitii de tolaneala, Dilema Veche, Story si Ciao (exact! si cu scopuri bine definite fiecare), chef de cantat tare si in cor pe melodii de ne plac, chef de zambit ba chiar de ras in hohote, o harta de la LukOil si... s-a plecat la Iasi. Fara alt motiv decat acela de a ne plimba pe Copou, de a manca ciorba radauteana si de a descoperi impreuna un oras nou pentru aproape toti. Courtesy of Lucatoni, care ne-a facut recomandarea, ca asa recomanda el filme tari si orase in care s-a nascut.

Nu stiu ce a fost mai fain. Drumul (dus-intors) sau sederea. Sejurul! :) Pe drum am ras mult, am jucat Fazan pe orashe (e o evolutie a jocului pe care am brevetat-o), am fumat... Am mai facut noi cate ceva, dar ii las Ramonei placerea sa va povesteasca niste intamplari anume. Eu va povestesc doar ca ne-am plimbat pe strazi frumoase, pietonale si pe sub tei, ca am primit zambile, ca am mancat bun dar mult, dar mai ales ca am avut o seara asa frumoasa, cand pret de vreo 3 ore, in fata Universitatii de Medicina din Iasi, langa niste statui si bancute am jucat dupa cum urmeaza: leapsa, matzele incurcate, mima, telefonul fara fir, tzara tzara vrem ostasi. Si am fi jucat si frunza daca ne aminteam cum se deseneaza casele si galustile. Claudia a facut roata si a cazut la aterizare, de fiecare data. Eu am consiliat-o ca o cunoscatoare, Ramona m-a provocat sa imi demonstrez cunostintele. Nu m-am anturat :).

Am dormit la hotel si ne-am reamintit cum e, dupa atatea pensiuni, case pe apa, corturi si apartamente inchiriate. Ne-am cumparat carti de la un Humanitas de pe Bdul Stefan (de parca in Bucuresti nu avem librarii, dupa cum a zis Ramona). Am auzit un tata care le soptea fetitelor sale, in Catedrala, in timpul slujbei: "acuma ne rugam pentru colegii vostri de la gradinita, pentru doamna educatoare, pentru copiii bolanvi".

Week endul s-a incheiat cu pahare de coniac la Mihai, cu aratat poze din Iordania si zambete si priviri intre noi, asa, ca la sfarsit de tabara sau de clasa a 8-a.

Cautam destinatie noua.

P.S. : Sper ca ati stins luminile sambata la ora 8 seara! Serios vorbesc! Ca n-am fost aici ca sa ma asigur...

2 comments:

Anonymous said...

Luminile s-au stins, I suer, n-am fost acasa, deci nu mint! iar ca destinatie viitoare incercati si voi templele din Khajuraho, asta e prin India :-)

Iulia said...

Mergem si in India, dar in octombrie si nu acuma, si la Goa nu la Khajuraho asta de zici tu de el! I suer si io! ;)