03 April 2008

Citit in palma si alte jucarele

Ce am facut eu pana la aceasta ora a zilei? Simplu, mi-am facut un test cu o mie trei sute nouasprezece intrebari despre cum sunt dispuse liniile din palma mea, ca sa mi se reveleze in urma acestui text adevarul adevarat despre adevarata natura a personalitatii mele, pe care nici macar eu nu o cunosc.

Deci, dupa ce m-am chinuit mii de minute (care totul a inceput in joaca, eu crezand ca sunt 3-7 intrebari, ca la testele alea distractive), imi zice rezultatul despre cum sunt eu. Mda, asta mi-as fi putut da seama si singura, damn!

Adica eu voiam sa aflu cati copii, cum o sa mearga biznisul, cu iubirea........enfin, pierdere de timp.
Dar rezultatul e pe masura testului, adica are vreo 7 pagini si scrie mic.

Iata ce am aflat eu despre mine astazi:

* "ramona, the shape of your hand reveals that you are especially good at letting your love flow" - asta era titlul rezultatului;
* The presence of an Apollo Line — even a short or faint one — suggests higher than average success in creative ventures - Ha-ha! Deci da? Care este, ca o am, ca de aia zice de ea!!
* People you don't know well may find you somewhat distant. - Aici m-au nimerit, chiar ca!
* Your palm does not contain the Line of Psychic Ability, which resembles an arc that is an extension of a person's Mercury Line. While psychics do not always have the Line of Psychic Ability, those who have the line can more easily tap into their paranormal skills. - Dusa a fost cariera mea de invitat paranormal la OTV!! Fac public dezastrul, I shall pretend no more!!!
* Reveals a special talent for seeing through people's facades. - Tan-tana!!!

Si tot asa, de cate si mai cate, nimic concret, va zic, numai supozitii. Plus ca cica n-am curaj, sunt ca leul ala prostanac si fricos care mergea la vrajitorul din Oz, ma sperii de toate alea care nu-s cum trebuie.

In final, sa trecem la lucruri serioase.


No comments: