13 March 2008

eu ma bucur!


-post deloc elitist sau haios, cu tenta de Libertatea, dar nu ma pot abtine-

Odata cu varsta si boala (sufar si am gripa si iau antibiotice si nimeni nu ma intelege), am devenit emotionala si nationalista. Asa ca vreau doar sa imi impartasesc bucuria in ceea ce il priveste pe domnul Costel, Pavarotti din Banat care a castigat aseara Megastarul lor din Spania.

Nu i-am urmarit evolutia, nu i-am cunoscut familia si nu m-au prins transmisiile cu bunica si primarul de la el din sat.

Stiu doar ca un domn, dintr-un sat din Timis, casatorit si tata a patru copii (v-a placut asta? :) ), a plecat in Spania sa munceasca pe un santier, s-a inscris la un concurs de talente, pe care aseara l-a castigat. Cantand opera!

L-am vazut azi noapte in direct la Realitatea si mai emotionanta decat orice mi s-a parut declaratia lui, cum ca aseara in timpul marei finale, el nu prea intelegea ce se intampla, avand in vedere ca nu stie spaniola. Si ca toata emisunea a fost convins ca e pe locul patru si a fost trist si dezamagait si nu intelegea de ce trebuie sa cante iara in runda doi. Doar la sfarsit a inteles ca a castigat!

Well, domnu' Costel tocmai ce a semnat cu Sony, asa ca nu ii port de grija! Dar ma bucur si ma mandresc!

Si profit de ocazie sa va arat ceva ce pe mine ma face sa zambesc cu lacrimi in ochi de fiecare data. Pe domnul Paul Potts, un vanzator de telefoane mobile dintr-un satuc din UK, care s-a inscris si el la randul lui, la Megastarul lor... ca sa.. cante opera! Si ne-a inlocuit ironiile si zmabetele cu o piele noua, de gaina, de indata ce a inceput sa cante. Daca va intereseaza ce a mai facut, aflati ca a castigat finala, a cantat in fata reginei, a devenit tenor si a lansat album! Ceea ce ii dorim si lui Costel!

Iar, daca mai sunteti si altii in afara de mine si domnisoara asta din juriu, carora o melodie (fie ea Kylie, Verdi, Rammstein, etc) va aduce lacrimi in ochi, pentru ca e frumoasa si nu pentru ca cine stie de ce va aminteste, atunci RES-PECT!

No comments: