20 February 2008

Si ceva vesti excelente de prin lumea mea!

1. Iulia si vremea.

Imi pare rau ca am fost lenesa si nu m-am adunat sa va expun manifestul meu impotriva iernii. Trebuie sa ma credeti pe cuvant ca este pitoresc, haios dar mai ales, extrem de logic si de bun simt :). L-am ingropat insa sub cosulete de ghiocei, pana vinerea trecuta, cand l-am dezgropat de data asta de sub fulgi mari de zapada, ca sa vi-l prezint. Dupa ninsoare, am uitat repede de el, din nou... Sper din tot sufletul sa nu se mai ceara singur la lumina zilei pentru ca pe parcurs ce ma afund in primavara, il gasesc din ce in ce mai desuet.

Astia de va mai petreceti timp cu mine live, v-ati saturat probabil de replica mea "gata, ma, ce-a fost mai greu din iarna asta a trecut, de-acum se incalzeste, serios!" pe care o rostesc clar si raspicat inca de prin noiembrie. Ei bine, daca nici acuma nu face sens.... nu stiu ce sa va mai zic! Ma bucur din tot sufletul meu de meteosensibila, ca in sfarsit gecutza mea de piele pana in talie, purtata peste tricou si Conversii din panza colorata fac sens! Pentru ca io, sfidand iarna, nu am incetat sa le port din octombrie, fara oprire (ma rog conversii astia i-am primit de craciun :) ). Pe bune! pe bune, pe bune... Si am racit doar o data si atunci in Amsterdam, unde oricum era mai cald cu 10 grade decat aici! Iarna straina, deh...

Pe scurt, azi am adaugat tinutei mele din ultimele luni doar ochelarii de soare, am condus spre birou cu geamul jos si m-am uitat pentru prima oara la cum se vede soarele pe asfaltul uscat si plin de praf. Hehehe, good times are coming. Si daca vi se pare ca vorbim prea mult despre vara, primavara, soare si mare, da, stim ca o facem! Dar nu ne putem abtine!


2. Iulia si concertele implinite.

Muzical vorbind, eu aveam trei mari vise. Sa ii vad pe The Cure, pe U2 si pe REM live during my lifetime. Printre altii, dar pe ei cel mai mult. Pe U2 i-am vazut in iulie 2005. Pe Cure ii vad peste 3 zile (lucky bitch, I know :). Si daca universul conspira corespunzator, ii vad si pe REM in august. Si dupa ce ma fac? La ce mai visez? la Pink Floyd? Sau mai bine, la The Doors? :)


3. Iulia and zi germans.

Mi-au sosit biletele la Rock am Ring, ieri, dupa 8 luni de asteptare-la propriu :). Asa ca alaturat, line-upu' so far -nu stiu cum m-am descurcat pana acum sa ii vad pe Prodigy live de 4 ori, fara a fi vreodata fan! :(. Sper ca v-a sarit Roisin Murphy in ochi :)



No comments: