08 February 2008

Muzica de week-end

Pentru ca vine we-ul si n-am mai apucat sa scriu ce imi propusesem (respectiv un post despre lucrurile mici din casa mea, cele care ma intampina si imi aduc liniste si ma amuza si fac niste pereti sa se numeasca "acasa"), macar sa zic de cateva cantecele de week-end, care fac viata frumoasa in diminetile cand ne permitem sa lenevim si sa ne intindem ca pisicile si sa maraim si sa nu ne dam dusi din pat:
- Pentru trezirea de sambata dupa-amiaza, cand soarele e hat sus in inaltul cerului, propun si va conjur: Holly Brook - Saturdays - va promit ca e perfecta, senina, zambitoare si fara cusur. N-am gasit decat o versiune proasta pe youtube, asa ca e preferabil sa o cautati intr-alte parti.
- Pentru amiaza tarzie de sambata, cand leneviti prin casa sau va faceti de lucru prin parc, in compania cuiva de care nu v-ati mai dezlipi:
Club 8 - You and Me
- Pentru noaptea de sambata, a boost of energy, iar pentru mine piesa asta e the ultimate boost of energy, mai ales in versiunea Tokyo Drift:
DJ Shadow - Six Days

- Pentru duminica dimineata, ceva soft: Shigeru Umembayasi, pentru ca el stie cum e atingerea coapselor unei femei pe note muzicale.
- Pentru dupa-amiaza de duminica, un fel de nostalgie care prevesteste nebunia de luni:
Marlango - Madness
- Iar mie seara de duminica imi pare potrivita pentru un pic de Brian Molko, cu al lui bitter end care ne pregateste sa redevenim incrancenati pana data viitoare.

Have fun!

No comments: